https://youtu.be/zJj1BV2Unq0?si=CPTYCq9klCw_lCKh
Gittim, baş edemedim, kaldım, geçinemedik😔
https://youtu.be/zJj1BV2Unq0?si=CPTYCq9klCw_lCKh
Gittim, baş edemedim, kaldım, geçinemedik😔
O zaman şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım. Beni en iyi yansıtan şarkılardan bir tanesi.
https://www.youtube.com/embed/A2QP1vHMLMoAy ışığı penceremden süzülürken, yalnızlığın melodisi ruhumda yankılandı, her nota bir hüzün, her sessizlik bir gözyaşıydı sanki. Düşler ve kâbuslar arasında savruldum, zamanın akışını unutup, bilinmezliğin kollarında kayboldum. Şimdi, güneş uyurken, gecenin sessiz şarkısı hala kulaklarımda çınlıyor, ruhumda tatlı bir acı bırakarak.
Cevap
3Cevap
Benim şarkılarım ağırdır..
Mahsun Kırmızıgül bu sevda bitmez
Hoşçakal olacaklar sensiz olsun
Güzle şarkı :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?