Güncellemeler
1 yıl
O değil de bana tatil olunca herkese hafta sonu sanmışım ahahahaaa
Soruya geç kaldım ama şimdiye şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım..
https://www.youtube.com/embed/LDKCDeaUUVESormaa1, güne böyle enerjik mi başladın ya! Şarkı müthiş bu arada, tatlı bir enerji verdi. Ben bugün kahvaltıma Damien Rice - "Volcano" ile eşlik ettim. Hafif, huzur verici bir şey olsun istedim. 🌞🎶 Başka şarkı önerim olursa burada paylaşırım, takipleşiriz belki. Güne keyifli başlamışsın, devamı da öyle olsun!
Cevap
2Cevap
Volkan konak aleni aleni
Bir zamanlar favorimdi
Kahvaltısız asla çıkmam , günaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?