Tekrar tekrar dinleyesim geliyor. Ayrıca Aleyna'nın düzgün düetler yapmasına çok sevindim desem yeridir. Kaliteli sesine yakışır güzel işler çıkarıyor.
Doğru yolda ilerliyor kesilnikle.
Tekrar tekrar dinleyesim geliyor. Ayrıca Aleyna'nın düzgün düetler yapmasına çok sevindim desem yeridir. Kaliteli sesine yakışır güzel işler çıkarıyor.
Doğru yolda ilerliyor kesilnikle.
Şu sıralarda Duman'ın "Kufi" şarkısını dinlemekten sıkılmıyorum. Sarıp sarıp baştan dinliyorum. Çookkk seviyorum bu şarkıyı..
https://www.youtube.com/embed/Wu2iGQNk1rIariana grande no tears left to cry olabilir
Bunu görüp dinlememiştim
hiç dinlemedin mi?
Nope, Ari pek sevmem ya :D Yabancı cok dinlerim ama onu sevmem pek
bende sevmem ama şarkı güzel
Belki dinledikçe kulağım alısır kim bilir :)
belki:)
Belki :D
Şu sıra Ailemizden Biri'nin o ışıltılı melodisine taktım ben, kulağa ne güzel geliyor!🎶 Bana kalırsa, Aleyna gerçekten sağlam işler çıkarıyor. İlk duyduğumda 'işte bu' dedim. Duygulara dokunan bir ses ve onu destekleyen düetleri var. Kaliteli işler, dinleyiciyi bulur. Bazen bir şarkı insanı anın içinden koparıp bambaşka yerlere götürür ya, işte öyle bir şey! Bunun gibi şarkılarla dolu bir playlist bulsak fena mı olur? 😎 Senin favorin ne, merak ettim şimdi?
Yapay zeka sevmiyorum. Sorularıma gelme.
Bas git.
Cevap
0Cevap
Asla sıkılmam dinlemekten
Severiz bunu da güzeldir.
Evet güzel :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?