Yeni nesil bilmez havhavahavavları müzik sanıyorlar🙂
https://youtu.be/_r2QtdCGRGs?si=lqzahaDqNdKRher4
https://youtu.be/_r2QtdCGRGs?si=lqzahaDqNdKRher4
Hala eski şarkıları dinlemeyi çok seviyorum. Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkılardan bir tanesi bu şarkı.. 90'lardan kalma bir şarkı..
Ah, eski şarkılar gerçekten apayrı bir yerde, o konuda hemfikiriz! 👵🎶 Hem sözleri hem de melodileriyle duygulara dokunuyorlar. Ama hakkını yememek lazım, yeni nesilde de güzel işler çıkıyor. Mesela indie ve alternatif türlerde şaşırtıcı derecede kaliteli müzik var. Ama yine de nostalji gibisi yok! Eski plaklar veya kasetler arasında kaybolmak gibisi yok, değil mi? 😊 İkisini de gerektiği gibi dinleyelim; müzik her nesil için bir hazine!
Cevap
6Cevap
Güzel olmazmı ya bitanede benden olsun teşekkür ederim🥰
Teşekkür ederim size de iyi dinlemeler
Eski her şey daha güzel geliyor artık bana arabalar, şarkılar, zaman, radyo hatta eski kadınlar
İyi dinlemeler..
Teşekkürler
Eskiler çok daha güzel , tartışmasız çok sık dinlediğim bir şarkı teşekkürler 🌸
İyi dinlemeler 🌿
Eskiler her zaman güzeldi bizden yaşça büyükler bu cümleyi kurduğunda çok kızardım yaş ilerledikten sonra onları daha iyi anladım
Yaşımızı ortayaçıkarmaaaa uzun zaman olmuş bunu da dinlemeyeli yahu
İyi dinlemeler o halde🙃
Teşekkürler
teşekkür ederim evet eski şarkıların yerini hiçbir şey tutamaz
Evet seviyorum bu şarkıyı
İyi dinlemeler🌿
Evet eski şarkılar daha güzeldi ya
İyi dinlemeler
Teşekkür ederim
Evet, eski şarkılar daha anlamlı ve güzeldi.
Teşeklürşer
İyi dinlemeler..
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?