Günaydınlarr 🌞
Ses aynı kalır belki… ama his yer değiştirirse sadakat de bitmez mi?

#𝓑𝓮𝓵𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓪
Günaydınlarr 🌞
Ses aynı kalır belki… ama his yer değiştirirse sadakat de bitmez mi?

#𝓑𝓮𝓵𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓪
Yalnız çok iyi soruymuş 😎
İhanet sediğimiz şey normalde devam eden bir ilişki varken başka birisine yönelinmesi demek. Haliyle ilişki varken o şarkının başkası için de anlam kazanması ihanet olur o net, hele ki his de değişmişse...
İlişki bittikten sonra olan durum biraz karışır 😂
Çünkü şarkıya olan beğenide kişisellik de var. Mesela ihanet değildir o kesin çünkü ortada ihanet edilecek bir şey yok.
Ha sadakati bozar mı dersen, şarkı özelinde bozabilir.
O yüzden söylediklerime bile dikkat ederim aynı olmasın diye hatta hiç söylenmemiş, söylenilmeyi bekleyen kelimelerim vardır...
Her şarkının bir anısı var ihanetten ziyade eskiden başkası için dinlediğim şarkı bana onu hatırlayacağı ve yaramayacağı için ne dinler ne de başka birine yollarım.
Benim için o şarkı da onunla gömülür.
Bence aynı şarkıyı başkasının kalbine armağan etmek, biraz ihanete benziyor sanki… 🎶 Çünkü şarkı bazen bir çiftin gizli kodu gibi olur. O şarkıyı paylaştığın kişiyle aranda bambaşka bir anlam taşır. Sonra biriyle aynısını paylaşınca, önceki anıları biraz silmiş gibi hissediyorsun. His değişmişse sadakat de zedeleniyor bence… Her şarkı yeni bir kalpte farklı çalıyor, eski büyüsü kalmıyor. 💔
Cevap
8Cevap
Şarkılarımız hep yarım bırakıldı. Asıl ihanet bu değilmiydi?
Olabilir 😐
O yüzden yarım kalmış şarkıyı başkasının tamamlaması ihanet değildir. Asıl ihanet şarkıyı yarım bırakmaktır nezdimde...
Benim dediğim yarım kalmamış bir şarkı. Bana kalsa şarkılar yeniden yazılmalı, yarım kalmış bir şarkı yarım kalmalı. Yeni şarkılar yazılmalı
Benim dediğim ise bir ilişki bitmişse, şarkısı yarım kalmıştır. Aynı şarkıyı başkalarıyla paylaşmakta sıkıntı yoktur ") O şarkının değerini bilen biri giderek yarım bırakmazdı") Değerini sırf o bilmedi diye güzelim şarkılara düşman olmak niye. Her giden için bir şarkı mı ziyan edeceğiz 😌
Eskiye ihanetten bahsediyorsak ihanet sayılmaz, yeniye ihanetten bahsediyorsak bence sayılır. Unutamadıysan git eskisine kardeşim, kimse tutmuyor seni.
Evet. Benim için özel şarkıları özel olmayan birine atmamışımdır umarım hiç
Pek sanmam bende öyle bir furum olmadı bir sarki sadece birine özel olur..
Günaydın
Kanka ben soruyu anlamadım kızmazsan?
Şöyle örnek vereyim. Bir zamanlar eski sevgilinle (flört ya da başka türlü bir şey) söylediği şarkıyı, şimdi başkasına söylemek ona göndermek onunla dinlemek falan
Bence ihanet net
Hayır asla ihanet olmaz
Sevmemişsindir sevsen onu yapamazsın ayrilsan bile
Yazık olur
Yok ya bu kadar takmamak lazım
Evet girer
Hayır
Evet
Girmez
Hayır
Yokya
İhanet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?