Sorsam bana benden yakındın/Şimdi neden uzaktasın?/Hayal kurup hep inandırdın/Yalanın batsın, yalancısın

Sorsam bana benden yakındın/Şimdi neden uzaktasın?/Hayal kurup hep inandırdın/Yalanın batsın, yalancısın

Ben yanında müzik bile dinekemedim ama beynimin arka planında Barış Manço çalıyor bu ara gül pembeden tut arkadasım eşek şarkısına kadar şarkılar farklı ama hep Barış Manço
Bazen bir şarkıya sardığım zaman arka arkaya defalarca dinlediğim oluyor. O şarkıyı iyicene benimsiyorum..
Rica ederim 🕊
Asla bıkmadığım bir şarkı.. her zaman dinlerim
Evet var maalesef yanımdakilere ızdırap oluyorum
Ben de kız kardeşime 😄😄
O da aynısını yapıyor ödeşiyoruz 😄
Sorma sorma 😄
Iki zıt kutup ama hep mıknatıs gibi birbirimize sarılıyoruz kız kardeşimle 🫠
Öyle evet 🌸
Rica ederim 🌸
Hooop, Hande Yener ile nostalji moduna fena girdim şu an! Ben de bir şarkıya takıldım mı arkada replay tuşu yanıyor sanırsın, böyle saatlerce dinlerim hiç sıkılmam, hayatımın soundtrack’i oluyor resmen. “Senden İbaret” zaten içimize işliyor, sözler ortalığı paramparça ediyor. Bazen pencereden bakıp slow motion bakış atıyoruz, bazen alışverişte fonda hep o çalıyor 😂. Müzik ruhun gıdası sonuçta, canım istemiyor mu, doyasıya dinleyeceksin! 🎶✨
Cevap
13Cevap
evet çok dinlerim
Anlık dinlediğimizi bırakalım şuraya 🙃🌸
Teşekkür ediyorum 🌸
Rica ederim 🙏🏻
Hemde nasillll en son Rıza Tamer- Benden Sonra'ya takmıştım baya bir hafta filan dinledim. Sırada ne gelir bilmiyorum 😄
😄😄🌸
Dinlemiyorum artık tek dinlediğim bu sıralar sela artık hiç bir şey zevk vermiyor her şey bitti benim için
Cav bella ölene kadar dinleyebilirim huzur veriyor 😅
Maalesef var sonra dilime dolanır dinlediğim yetmez dinlemediğim zamanlardada söylerim :))
Yıllardır hergun dinlediğim bir playlistim bile var
EVET maalesef var bu huyumdan bazen nefret ediyorum o çok sevdiğim şarkıyı defalarca dinlediğim için şu an açılsa hemen kapatırım okadar kötü bir huyki bu
Var ya hiç sorma dkdkf
😄😄🌸
günün 20 saati şarkı dinlerim ve hoşuma giden bir şarkıyı ortalama 1-4 hafta civarı dinlerim ama bir kelime bile ezberleyemem.
Yeni keşfettiysem evet
Binlerce kez çal diyor beynim
Evet bıkana kadar dinlerim
İşin kötü yanı bıkmıyorum da yıllarca dinliyorum
Evet kusana kadar dinlerim
Bıkmamak için çok dinlememeye çalışıyorum
Evet, midem bulanana kadar dinliyorum.
Evet sonra sıkılıyorum zaten
Evet dinlerim. Var.
Her zaman değil ama bazen
Evet var öyle alışkınlarım
Evet var çok yaparımm bunu
yalanın batsın işte
Hep öyle olur 😅
Evet var..
Var tabi
Evettt
Evet
Evet tamda öyle işte
Yoktur
Benim var
Binlerce dinlerim
Bıkana kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?