Bu üç kafadan hangisi "Beni cizmek en zoru" diyor sizce?

burada 3 günlük birikim var. İçlerinden bir tanesi az daha anamı ağlattı bulana eic sjsj olmadı like ahahs 😅

Bazen içinden geçenleri yazamazsın mod olduğun için sjsjjs
Bazen içinden geçenleri yazamazsın mod olduğun için sjsjjs

#belabella 🫠

Güncellemeler
1 yıl
En sağdakı daha zor. 1 ci evet detay istiyor ama sağda kı beni çok yordu 3 4 kere silip yeniden çizdim
Bu üç kafadan hangisi "Beni cizmek en zoru" diyor sizce?
Cevapla