"Göz yaşını sildiğin mendilin olayım" bu şarkıyı okuyacak kadar aşık olacağını düşünüyor musun😃?

Neymişş mendili olacakmışızz pehh
Neymişş mendili olacakmışızz pehh

Bu şarkıyı okuyacak kadar âşık olacağını düşünüyor musunu? Ya da oldun mu? Ha😃

Göz yaşını sildiğin mendilin olayım

Koy beni gömleğinin sol cebine,

Günler geceler çok zor geçti

Razıyım orası yakın kalbine..

#belabella 🤪

"Göz yaşını sildiğin mendilin olayım" bu şarkıyı okuyacak kadar aşık olacağını düşünüyor musun😃?
Cevapla