
Bu şarkıyı okuyacak kadar âşık olacağını düşünüyor musunu? Ya da oldun mu? Ha😃
Göz yaşını sildiğin mendilin olayım
Koy beni gömleğinin sol cebine,
Günler geceler çok zor geçti
Razıyım orası yakın kalbine..

Bu şarkıyı okuyacak kadar âşık olacağını düşünüyor musunu? Ya da oldun mu? Ha😃
Göz yaşını sildiğin mendilin olayım
Koy beni gömleğinin sol cebine,
Günler geceler çok zor geçti
Razıyım orası yakın kalbine..
Futbolculara yapılan editler sayesinde aklımdan çıkmayan o şarkı 7/24 dilimin ucunda... henüz öyle birisi çıkmadı bunu diyeceğim ama bakalım belki bir gun çıkar
Eşref miydi neydi en çok ona yapılıyor gına geldi artık 😂
“Göz yaşını sildiğin mendilin olayım” diyecek kadar aşık olur muyum? Evet, oldum. Hem de bir kere değil… O kadar çok sevdim ki onun canı yansa, ben parçalanırdım. Ağladığında yanına koşmak, omzuna başını koyup susmak isterdim. Sevgi bazen büyük laflarla değil, küçücük bir mendille bile anlatılır. O sözü içimden gelerek söylemiştim birine… Gerçek aşk, insanı şiir gibi konuşturur zaten.
İyiymiş
Eros bana küsmüş yoksa çoktan bir ok atardı 🫤
Hımm öyle mi, ben o atmadığı okları ona dizerim merak etmeyin 😂 sjsjsj
Gözlerinden vur kör olsun 😄
Cevap
16Cevap
Hayır aşk gibi saçma bir duyguya inancımı yitireli yıllar oldu. karşıma birisinin çıkacağını da düşünmüyorum zaten.
Her insan ömründe bir kez aşık olur gadası
Allah göstermesin... Öyle aşık olmayı da düşmanıma bile vermesin...
Ahahah amin diyelim
İyi bişey değil, heves etmeyin 🤣
Etmeyin?
Genel dedim... Herkese hitaben yani 🤣
😀😀
Tünelin ucu bmb.. ok bir yere çıkıyor 🤣
https://youtu.be/3ksNL9uJssw?si=X63_PWhsbp-2UdSx
Hiç düşünmüyorum ben olacak gibi olsam bile kesin bir şey yaparlar))
Bence de şey yaparlar)) 😂
Sen gizliden soru soruyorsun değil mi))😂
Gizli sormam ben, neden ki?
Emoji kullanimindan bir konu önemsiz.😄😂
Pekâla 😂
Taktım bu şarkıya yine yeniden ahsjdj Düşünüyorum umudum var
Ay bende ya 😂
Gız ben takma kısmına şaaptım 😂 tövbestt sjsj
Şu an aşk meşkk ilişkilerine kapalıyım sjsjs o benden korksun belayım 😂🙄
Belli olsaydı keşke bir hazırlık yapardık skjsjs
Beğenmedim, yeni çıkan şarkıların hiç albenisi yok beğenemiyorum nedense
Kessinlikle, eskilerin şarkıları gibisi yok..
Aynen, senin beğendiğin şarkı varsa tavsiye edebilir misin türkçe olması önemli değil beğendiğin herhangi bi şarkı olabilir
Hala düşünüyorum aşık olabilecegimi umudumuz bitmiyor ki 😇
Hayır, düşünmüyorum: Duygularımı bu şarkıyla anlatacak kadar sığ yaşamıyorum ya.
Burnunu da siler diye korkarım ve bu şarkıyı söylemem
Ayy Allahım yaa ne kadar güldüm🤣🤣
Bu saatten sonra sanmiyorum
Ne olmuş saate 😄
Bozulmus 😀
Bence bir kadın bu kadar alçalmamalı
Sadece kadınlara da ait değil ki. Ve evet kessinlikle 👌
Nefret ediyorum o şarkıdan
Bende
Bayılıyorum şu kadına sesine, şarkılarına mendili de severım
Hiç sanmıyorum yeterince aşkın zehrini aldım zaten
Hayır. O kadar aşık dehilim ama o kadar değer verdiğim bir kankam var😉
Kuzum benim demekki sen olmuşsun Rabbim seni korusun
Göz yaşına sebep olmak daha iyi👍🏻
Hayır aşık olacağımı düşünmüyorum 😂😂
Biz niye onların mendili oluyoruz derim
Koy beni gömleğinin sol cebine
Ahhh ah
Bizi şöyle sevmediler bir be
😂 aşk eski bir yalan sjsjs kimse sevmiyo sjsj
Olduk da ne oldu jdjdj
Hiç sanmıyorum 😂
Allah korusun böyle saçma sevgiden.
düşünmüyorum. banane be onun pis göz yaşından shsh
Tuhaf bir durum.
Hayır
Nezaman olacak
Başarılı ama şarkı 😂
Evet düşünüyorum
Dinleyelm
Aşığım zatennnnn
Insallah🤣
Hayır
Dusunmuyorum
Hayırr kadınsak kendi değerimizi bilmeliyizz🙃
Düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?