Sesim nasıl (şu an hastayım o yüzden biraz kötü de neyse)?

https://voca.ro/1lSZUb2v3Gcz
Yorumlarsanız sevinirimm

Güncellemeler
1 yıl
Süper Soru 😆🥳
Güncellemeler
1 yıl
Kötü diyenlere söylüyorum zaten hastayım normalde sesim böyle değil bende biliyorum şuanda berbat olduğunu ama ben eğlence için yaptım ciddi anlamda yapsam emin olun ki hiç bu kadar berbat olamazdı xskskjdskjdskjds 😅
Sesim nasıl (şu an hastayım o yüzden biraz kötü de neyse)?
Cevapla