Atarlı giderli pop şarkılarının verdiği vibe çok saçma gelmiyor mu size de?

Sabah sabah dinledigim sarkıya o kadaar sinir oldum ki her sözünde resmen söyle hissetim;

Baştan dibe vurmuşsan eğer 😜
Bir de kırılmışsan eğer 🤪
Hatalı kim diye sorma 🫡
O sensen eğer 🤣

Atarlı giderli pop şarkılarının verdiği vibe çok saçma gelmiyor mu size de?
Cevapla