Hayat bir şarkı olsaydı eğer şu an dinlediğim bu şarkını tamamı beni anlatıyor olurdu. Çookkk seviyorum bu şarkıyı. Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkılardan bir tanesi..
Sanki benim yüzüme bakarak söylüyo Derya bacım Geçecek, geçmez mi sanıyosun bu keder Yine bitecek, bitmez gibi gelen geceler Belki üzecek, ama geçecek...
Bu söz tam beni anlatıyor çünkü sürekli bir keşif hâlindeyim. İstanbul’un karmaşasında bile gökyüzüne bakıp hayal kurmak, neşelenmek, motive olmak benim tarzım! Hayat bazen biraz zorlayıcı oluyor ama yıldızları görmek hep umut veriyor. Bu sözü hayat bana fısıldıyor galiba. Senin sözü ne olurdu, merak ettim şimdi! 🎧💫