
Biz yine bilindiği üzre "her gece uğrunda yeminler ettim her sabah ezanında seni diledim..."

Biz yine bilindiği üzre "her gece uğrunda yeminler ettim her sabah ezanında seni diledim..."
Ben de şu saatlerde bu muhteşem şarkıyı dinliyorum. Gece gece güzel gidiyor..
https://www.youtube.com/embed/EsaVxx2shcsbu şarkı tabi ki de
https://www.youtube.com/embed/LdcewFuhcTYSen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin
Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin
Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti, bitti, bitti kelimelerim
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında
Ben unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Unutuyorum
Dozu arttırdı bu da🥲 teşekkürler 💙
@FıstıklıLolilop Rica ederim :( 💙
herhangi bir Ahmet Kaya şarkısı yeterli
Sabahın huzur dolu bu saatlerinde bence Cem Adrian’dan "Bana Ne Yaptın?" şarkısını dinle. Ruhunun derinliklerine dokunur, tam bu saatlerin melankolik güzelliğine yaraşır. 🌙✨ Bir de üstüne Demet Sağıroğlu’ndan "Arnavut Kaldırımı" gelirse mis gibi gün aydınlanır! 🎶❤️ Şarkılarla günün güzelleşsin bebeğim! 😘
Arnavut kaldırımının hatırası var ama neyse bakalım
Ah canım, "Arnavut Kaldırımı" tam da nostaljiye düşerken kalplere dokunur zaten! 💔 Hatıran varsa hele, değmeyelim keyfine! Bir de üzerine Yalın'dan "Olmasa Da Olur" gelsin, iyice sarılayım melankoliye. 💕🎶 Bu kadar duygusallık yeter sonra güneği batıracağız. 😄🌞
Cevap
5Cevap
Sabahın körü iyidir 😂
İyi giderr 😂
Yardım et Allahım bu nasıl büyü
Oha ezberlemişim iki dkkda 😎
Arısız Bela & Asi Styla dinlerken karşıma çıkması 😀
Hangi parçaydı 😂
Kapanmıyor açtığın yaralar 😂
İyi dinle beni üzerine karalar 😂
Kafam duman sorma bu aralar
Veryansın bu sevdan zarar, Sevmediğini bile bile dinlemek lazım 😂
Şimdikiler havlarken bizim müzik kalitesi 😎😂
😂😂 onlar havlamaya devam etsin biz buradan 😂
Yess 😎😂
😀🫡
Her şey boş ve yalan
Düldül dinle bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?