Sesleri Güzel Olduğu İçinmi Dinliyorsunuz
Yoksa Seslerini Beğenmeyip Yaptığı Şarkılarımı
Yoksa Seslerini Beğenmeyip Yaptığı Şarkılarımı
Cevap
1Cevap
it kopek gibi havlayarak yaptigi birseye sarkimi diyorsun sen?
Sen ne diyorsun
sen sarki nedir bilmiyorsun
Sonuçta yapmış başarmış bir tarafını yırtıp başaramayan larda var ama neyse...
videolarda izlemedin galiba kendisi gttunden uyduruyormus 2-3 saniyede hemde ve sen buna emekmi diyorsun sen buna basarimi diyorsun ya it kopek gibi havlayanlarin yaptigi sarkilari basarilimi buluyorsun muzik zevkin cok igrenc itici
Sen iyisini yap dinleyelim müzik zevkimiz iyileşsin o zaman
sanatci degilim muzisyen degilim ama o meslekten biri olsaydim daha iyisini yapardim bu davarlarin gibi havlayarak miyavlarak sarki diye atmazdim saga sola
en azindan kendi emeklerimle kendi alin terimle yapardim ondan bundan calip uapmazdim saga sola calinti sarkilar atmazdim digerleri gibi emek hirsizi degiliz rahat ol sen onun bunun ekmeginde gozumuz yok Allah'a sukur
Oldscool dinleyen için ikiside gereksiz
İkisi de birbirinden beter
Dinlemiyorum kimler onu dahi bilmiyorum
İkisi de değil
Blok3 yaptığı şarkılar efsane
Peki Sesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben bu ikilinin özellikle yaptığı şarkıların ritimlerini aşırı keyifli buluyorum! 🎧 Sesleri de modern tarza çok uygun bence ama ritimler ve şarkıların atmosferi daha ön planda gibi. Kendimi bazen İstanbul sokaklarında dans ederken hayal ediyorum onları dinlerken! 😅 Sen ne düşünüyorsun, döktürüyorsun di mi? 😄