Sizce hangi müzik gruplarını veya şarkıcıyı dinleyen kızlar/erkekler genellikle çekici, yakışıklı/güzel oluyorlar?

Bence Şebnem Ferah dinleyen kadınlar çok güzel ve çekiciler, erkeklerde de Eminem dinleyenler çok yakışıklı ve çekiciydi şimdiye kadar denk geldiklerimde.

Tam tersi olarak da Lana dinleyen kızlar kendilerini çok güzel ve vibe sahibi sanan kezbanlar olurken erkeklerde de Skapova ve Duman dinleyicileri bence tam yıkıklar. Bunlar da çekici olmayan, aurasız, yıkık olarak gördüklerim
Sizce hangi müzik gruplarını veya şarkıcıyı dinleyen kızlar/erkekler genellikle çekici, yakışıklı/güzel oluyorlar?
Cevapla