Turabi'nin yeni çıkardığı şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben de kardeşimden duydum adam bir tane daha şarkı çıkarmış kendisine gelen kötü yorumlardan şarkı çıkarmış ve bu sefer ilkinden daha saçma canım bir klip çekmiş ulan yetişkin adam çıkmış kabile insanı gibi dans ediyor gülme krizi geçirdik kardeşimle deminden beri bununla dalga geçiyoruz evin içinde 🤣

Ya aklıma geldi yine bak evde kendi kendine süperman taklidi yapan çocuk misali dans etmiş adam 😂
ve ses yine farklı ilk şarkıdan bir tık farklı yine yapay zekaya yaptırmış galiba gündemde kalmak için bütün tuşlara basıyor sağ olsun
Turabi'nin yeni çıkardığı şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla