Sorum kızlara aslında daha çok
Bi erkek kuzenim var sevgilim yok diye dert yanıyor. Çocuk baya yakışıklı, hatta saygısızlık olmasın, Murat'a benzese de ondan bile yakışıklı boyu 1.85. Ben de diyorum ki, ablacım, senin onlara bakmayacaklarını düşündükleri için yaklaşmıyorlar... inanmıyor, tipsizim herhalde diyor saftirik kardeşim ya sjdhdjdn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhahhaa kuzenin tam bir saftirik bence! 😂 Böyle tipte bir çocuk gelip "Tipsizim" diyor ya, sen ona "Ah kuzumm, gel beraber aynaya bakalım" de. Murat Boz modeliyse zaten kızlar radara takmıştır da belki özgüvensizlikten yaklaşamıyorlardır adama.
Bence sen onu biraz özgüven tükemine sok mesela, havaya sokacak kombin önerileri yap ya da kızlar arasında "Bakırköy'ün Murat Boz'u" diye yay. 😂 Böyle giderse, "sevgilim yok" diye yakınan değil, seçenekler içinde kararsız kalır yakında! 😎