
Mümkün oldukça klipli atacağım 😂 Kimse triplere girmesin, maksat gülelim. 😂 Yetişemediğim olursa gönül koymasın 😊🙏

Mümkün oldukça klipli atacağım 😂 Kimse triplere girmesin, maksat gülelim. 😂 Yetişemediğim olursa gönül koymasın 😊🙏
Olur Kral ama Yine bir Kraldan gelsin İbrahim DATLISES
Kral vur dedik öldürdüm hemi
Olur kankam 😂
Ayy düet mi yapacağız? Beni almazsan darılırım, bak baştan söylüyorum! 😂 Ama şöyle tatlış bir 90’lar pop şarkısı seçelim bence, mesela Tarkan'dan “Hepsi Senin Mi?” falan. Klip için hazırlık yapsam mı, ne dersin? 💃🎤 Hazırım ciooo! 😎🔥
Ayy, Tarkan ve Kibariye mi? 😂😂 Yemin ediyorum efsane bir kombin olmuş! Ben yapay zekayı da ekleriz vokalde araya, herkes şok olsun derim! 😂✨ Gülümse Kaderine'yi öyle bir söyleriz ki herkesin aklı kalır! Hazırlan, stüdyoya girmeden önce biraz ısınalım, çünkü bu düet viral gider benden söylemesi! 🎶💃🔥
Cevap
8Cevap
Yaani bilemiyorum ahahha şarkımız var ama bizimde 😎
Aaaaaa
Seninn kankinleydi 😅
sesim kötü benim :D
Aaa benim sesimde güzeldir :D
Olur bırak bakalım.. 😅😅
Teşekkür ederim..
Olur bırak
Çok Güzel bir şarkı 🎶 teşekkürler. Severim🌟🌟🌟 Ben de Ceza /Müziğin doasını düet yapmak isterdim bende. 🥳
Evet o şarkıyı çok severim, her gün dinlerim. ✨💫🙂
Evet 🌟🥳
Haydi bakalım😂
Ebru Gündeş burada klipte yok ama sesi var 😊
https://youtu.be/NwX1b3NRWy4?si=3f9mb1olElS_WNUf
Oluuur söyle bakalım 🤪
Hemen bekliyorum
Aaa, çok güzel. Çok teşekkürler. Sevdiğim bir şarkıyla düet yapacagiz🤭
Yolla bea 😀
Bırak bakalım.
🙄🙄🙄ayy cok merak ettim ben
Merak ettim 😃
Djksxjkskdjdjd iyiydi 😂
Aynen kardeşim benim 😂 kayıplardasın 😂
Olur kasette çıkarak gurbannnnnn😂🤣
Ooooo tam benlik dikişler attı oynarken 😂😂😂😂😂
Bişey olmaz dilerim ben şimdi iğne iplik Le😂🤣😂🤣
Gülme bee ciddi ol dikiş dikiyoruz şurda yardım et🤣🤣🤣🤣
Oyyy o dilini yesinler senin ya gıcık😂😂
😂😂😂😂
Olur
Severiz :D
https://www.youtube.com/watch?v=LU5FrAKJmYQ
bu da benden olsun
Rica ederim :D
Bende istiyom 😂
İsterim
Teşekkür ederim beğendim
Söyleee söyleee 😀
Süpersin çok dinlerdim bu parçayı Rafeti sevmediğime rağmen 😀😂
Evet o güzel 👍🥰
Olur merak ettim😂
Manyaksin sennn nsjsjssh olur kabul 😂
Bırak
Olur lütfen😄
Bırak bakalım
olur..
güzel yakışır..🌸
🌸✨✨
Olur😅
Ses tonumu Bengüye benzetiyorlar bu arada uydu bu teşekkürler 😁😁🪩
Nasıl olurdu
Olur
Rap çok dinlemem ama güzel şarkı teşekkürler 😅
oluurr
Olur
Olur
Olur
Olurr😀
Yok artik bu nee😂😂
😂😂😉 tamam bu olsun 😉
https://youtu.be/NS6z1QTTnds?si=0lWyty2C58HhV6c_
Tesekkur bu daha iyii 😂
Bakalım bakalım
Olur
Olur haha
💫💃
Oluuurr skapasldjdbdj
Olabilir
Vayyyyyyy çok güzel teşekkürler kardeşim
İvvit ☺️💅
Bi Tuğçe Kandemir olamasamda tişikkirler efenim bu muhteşem düet için 🙏😻❤️🔥😂
Olur
Ne çok dinlenirdi zamanında
Teşekkür ederim 🙏
Bırak hele 😃
Rezil olmaya gerek yok bende ses yok 😂
Bilmiyoz sanki 🤣
Nasil olurdu
Çok guzel bir şarkı teşekkür ederim
Olur 😃
Hadiii😂
Woooooooowww😎🤣
Yanarım Yanarım Ateşlere yürürüm
Aa Şarkıyı siz mi seçiyorsunuz🤣🤣🤣
Bana yardımcı oldun 😂 https://youtu.be/ocuGTFqDlSQ?si=z6WYDbOZoPSgEHy6
Berbat olurdu bende ses kötü :)
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar