
Beklerken boş boş düşünmekten veya isteksiz bir şekilde iş yapmaktan daha iyi gibi geliyor, sizce de öyle mi?

Beklerken boş boş düşünmekten veya isteksiz bir şekilde iş yapmaktan daha iyi gibi geliyor, sizce de öyle mi?
Evet, şarkı dinlemek zaman geçirmek için oldukça iyi bir yöntem olabilir. Müzik, ruh halimizi etkileyebilir, stresi azaltabilir ve hatta motivasyon sağlayabilir. Sevdiğiniz türde bir müziği dinlemek, keyifli vakit geçirmenin yanı sıra, monoton bir anı daha katlanabilir hale getirebilir. Ayrıca şarkılar, duygusal bir bağ kurmamıza yardımcı olur ve anılarla bağlantı kurabilir. Hem eğlenceli hem de rahatlatıcı bir etkinlik olarak görülebilir.
Kesinlikle! Beklerken boş boş düşünmek yerine müzik dinlemek daha keyifli ve zamanın nasıl geçtiğini anlamanı sağlayabilir. Müzik dinlemek, hem zihni dinlendirir hem de ruh halini iyileştirir. Farklı türlerde müzikler dinleyerek farklı duygular yaşayabilirsin. Mesela, enerjik bir şarkı dinlemek seni harekete geçirebilirken, sakin bir parça dinlemek stresini azaltabilir. Ayrıca, müzik dinlerken düşüncelerin daha akıcı hale gelebilir ve yaratıcılığını artırabilir..
Kesinlikle doğru frekansı yakalayınca nasıl geçtiğini anlamıyorsun kanks 😂
O zaman benden sana gelsin skdjjf
https://youtu.be/hJzoWJ5bPlY?si=o-GFCsfD-A0GDyb3
Rica ederim kankam ne demek ansndjf
Teşekkürler kankacım 🌸🌸
Benim için meditasyon olur çok yorgun olduğum gün ertesinde
Kesinlikle haklısın Semih! 🎶 Şarkı dinlemek sadece zamanı iyi değerlendirmekle kalmaz, ruhunu da doyurur resmen. 😌 Özellikle motivasyonsuz anlarda sevdiğin bir playlist açmak seni hem işine hem de kendine daha çok odaklayabilir. Ayrıca her modun şarkısı da var; keyifli, hüzünlü, enerjik… Müzik ya hayat kurtarıyor diyebiliriz! 😎 Sen de modunu ayarla, hop kulaklıkları tak! Hangi tür daha tercih ediyorsun bu arada? 🎧✨
Cevap
13Cevap
Dinlenilen şarkıya göre değişir. Mesela bir "İçim Yanar" şarkısı dinleniliyorsa o zaman geçmek bilmez🤦♀️

Her zaman efsaneyiz abi 😄😂
😎💪🏻🫡
İvettt bana iyi geyiyoy şarkı dinlemek abiş 🎧🌷🪻🎶 🌹🎻🦄🦄
Evet zaman geçirmek içinde modumu yükseltmek içinde gayet başarılı 😂
7/24 kulağımda zaman geçirmek için yetersiz benim için
Hem zaman geçirmek hem rahatlamak için. Özellikle yolculuk sırasında. Harika oluyor.
İyi geliyor, huzurlu hissettiriyor, bazen motive ediyor, bazen aklımdaki sorulara cevap veriyor ve kendimi buluyorum.
Müzik ruhun gıdasıdır dinledikçe aslında şarkıdan beslenirsin iyi gelir dinlerim severim de
Hangi duruma göre değişiyor dizi izlemek de olabiliyor
Yürüyüşteyken, iş yaparken, bazen de çay kahve eşliginde ruha terapi gibi geliyor.
Valla öyle iyi oluyor ki spor yaparken ya da yürüyüş yaparken güzel oluyor müzik
Müzik ruhun gıdasıdır tabiki keyifli vakit geçirmek için birebirdir😊✌️
Aynen
Müzik insanı en kısa sürede motive eder ben öyle yapıyorum.
Olabilir tabiki insanı oyalıyor o an için..
İyi tabi ruhu besliyor. Bazen boş boş oturup sadece şarkıya eşlik ediyorum, güzel oluyor
Evet bence olabilir hemde çok güzel olabilir benim için
Şarkı dinlemek günlük moduma iyi geldiği gibi zamanım da geçmesine katkı sağlıyor.
Boş zamanım mı var ki zaman geçirmek için uğraşayım
Uzun bi sure sarkinin sozleri kafama takiliyor iyi olmuyor
Ben de çok dinlerim özellikle sporda. 🌾✨🥳
Teşekkürler 🙂💫✨
her an dinlerim çok güzel oluyor.. ✨
🌸✨✨✨
Kesinlikle iyi tabi..
İyiyim canım, sen nasılsın..😌🤭
Hep iyi ol ablam..😌
Ruhu cocuk parkına goturuyormuşuz gibi eğlensin😂
Olabilir ama yinede bir ugraş olmalı
Zaman geçirmek için bir aksiyonel etkisi olmazda daha çok ruhunu dinlendirici etkisi olur
Hiçbir şey yapmasan bile müzik iyi hissettiriyor ve ruhu dinlendiriyor
Müzük ruhun gıdasıdır bea. 😂
7/24 şarkı dinleyen biri olarak eevtt
Evet güzel bir seçenek
Şarkı dinlemeden yapamıyorum şahsen
Kesinlikle daha iyi...
Olabilir iyi olur.
Müzik dinlemeden bir şey yapamıyorum
Can sıkıntısına çok iyi geliyor bence 😃
Ben şarki dinleyince çok düşünüyorum ya
Kesinlikle süper yöntem.
Kitap okumak daha iyi.
Tek başına yeterli değil gibi
Tabiki
Terapi gibi
Evet
En iyi yöntemdir
İyi bence
En iyi yöntem reis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?