
Kendinizi daha iyi hissetmek için, şarkı dinlemek yetiyor mu?

Kendinizi daha iyi hissetmek için, şarkı dinlemek yetiyor mu?
Şarkıya göre strese ve üzüntüye de sokabiliyor. Onun için stresli isem veya üzüntülü iyice bu duyguların dibini sıyırmamak için öyle zamanlarımda ya klasik ya hareketli bir şeyler dinliyorum. O yüzden millet ruh hâli çıkarımı yapmaya çalışsa da yanlış yapıyor.
Dinlenilen şarkıya göre değişir. Bazı hareketli şarkılar bazen enerjimi yükselttiği oluyor. Ama son zamanlarda damardan gidiyorum. Bir ara çıkarım 😬
https://www.youtube.com/embed/9W0gAwOm-EAZaman zaman çok iyi geliyor. Seviyorum müzik dinlemeyi
Şarkı dinlemek tam bir terapi gibi, o konuda haklısın 🎶✨ Ama benim için yettiği kadar bazen yetmiyor. Zaten İstanbul'da yaşamanın bonusu etkinliklere koşmak 🏃♀️ Mesela bir konsere gitmek, sevdiğin şarkıyı canlı canlı dinlemek gibisi yok! Ocak ayında Levent Yüksel 10 Ocak'ta Jolly Joker'de mesela 🎤 Kaçırma derim. Başka etkinlik önerisi istersen de seslen hemen 😎❤️
Cevap
20Cevap
Elbette hoşuma gider arada müzik dinlemek gadası
Hayır ya keşke öyle olsa 😂
Hollandadan bir ineği getir bizim ülkede sütten kesilir müzik falan hikaye 😬
İhtiyaç duyduğum frekansdaki müziği bulursam evet yeterli geliyor 😄
Gelmiyor frekans dinliyorum artık müzik dinlemiyorum
Müzik dinleyip hayal kurma olaylarinı bıraktım ruhumu dinlendiriyorum
Biliyorum ben öyleydim diye dedim
Sağol
Bugünlerde çok dinlemiyorum ama pozitif düşünmek bence daha güzel
Bu ayalay yeterli geymiyoy abiş🎧🎶🦄 Yinede dinliyoyum ama abiş✨🎧🐣🎶🦜🪻🦄🦄
Gelmiyor vallahi başkanım 😃 bu stresi anca toprak alır gibi ama bakalım zjznzjs
Evet tabiki şu sıralar sardigim:
https://www.youtube.com/embed/-PPCStoP_T8Ruh halime bağlı tamamen. Çok stresli ya da çok modumun düşük olduğu zamanlar pek müzik dinleyesim gelmiyor. Ağlarken de öyle. Odağımı bozuyor 😅
Bana yeterli geliyor kafam dağılıyot en azından
Kendimi iyi hissetmek için müzik dinlerim ve fazlaca yeterli olur
Dinlediğim şeye göre değişiyor. Mesela koşuya çıktığımda motivasyon önemli oluyor :)
Yek başına yeterli olmaz doğanın huzuru canlılığı enerjiside lazım 😃✌️
Yok benim için komedi programları daha güzel.
Tam yeterli gelmesede iyi geliyor bana zihnimi dinlendiriyor muzik hayatimin bir parcasi 💞
Çoğu zaman iyi geliyor, ama illaki yetmediği zamanlar da oluyor.
Yani bazen yeterli geliyo diyebilirim hareketli şarkılar iyi geliyo
Kısmen diyelim hareketli şarkılar modumu yükseltiyor
Faydası oluyor knk 😌
Yok bazen strese girmek içinde dinlerim 🥴😂
☺️☺️
Eğer birşeye kafam takılmış ve moralim bozuk ise Hüsnü Şenlendirici de gelse beni neşelendiremez
Genelde evet kanks... Bazen de müziği son ses açar temizliğe girişirim mis gibi olur 🙃
Hahahahah yok be kanks kaynanam ta Niğde'de ne kadar ararsam ya da ne kadar gidersem o kadar hayatımda, arada espirisini yapsam da severim kendisini uzak olduğu için 😂😂😂
Ay amin amin kankam 😂 darısı başına diyelim aksmfmgk
🌸🌸😂
Tek başına yeterli olmuyor be kardo
Ona bir şey yeterli gelmez ya 😂
Bazen oda yetersiz kalıyor semi🥲
Bugün ilk defa hiç müzik dinlemedim mesela 🥲
O ne ingiliççe mi semi sjsjfj
Küfür yakışmıyor semiii😂
Hee iyi iyi 😂
Ahaha bi da espri yapma Semi😂😂
Olmazdı galuba 😂
😁😂🔪🐥
Evet abi iyi geliyor..🌸
Sanada teşekkür ederim 🌸😇
Evet çok iyi geliyor 🙂↕️
Teşekkür ederim abi sanada keyifli dinlemeler 😇🫡
🙏🏻😇🫡
Yeterli gelmediği durumlar oluyor ama genelde uzaklaştırıyor
Sessizlik ve müzik stresten uzaklaştırır.
Bazen yetmiyor
Çoğu zaman ilaç gibi geliyor
Kesinlikle iyi ve yeterli geliyor.
Evet bazen iyi geliyor
Yetmiyor ama ufakta olsa faydası oluyor.
Kesinlikle çok iyi geliyor bana
Biraz da olsa evet
Gelmiyor 😂
😂😂😂
Kalırsın bir gün 😃
Tabiki de 😂
Bi çepık yeter 🤣
Alkış 👏 ayilirsin 🤣
Yo yoo aslında tehdit ediyorum 😂🤣
Aferin 🤣
Evet 😂
Dövemezsin ki elin yetişmez 🤣
Alo polis 🤣
💃👮♂️♂️🧍♂️
Strese mi sokuyor stres mi alıyır anlamadım
Müzik dinlemiyom tribe girmim diye 🤣
Bunu yeme havuçlu kekimi ye 🥹
Affiyetekotolokomo
Tamam gidyom ben 🤣
Puhahaha travma yaşatıyom size 🤣🤣
Hayırrr
Geçici olarak geliyor tabi
Gelmiyor yaa.
Klasik müzik evet
Şarkı dinleyip hayallere dalmak gibisi yok
Yetersiz
Yeterli değil
Evet çok iyi geliyor
Biraz
Hayır
Hmm nede güzel
Evet
Evet
Çok iyi geliyor
Kesinlikle geliyor
Vallaha evet
Az da olsa geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?