Birlikte ne kadar çok şarkı dinlemişiz onunla. Ruh eşimdi o benim. Yokluğuna alışamıyorum bir türlü. Son kez gözlerinin içine bakarak söylemiştim niluferin son Arzum şarkısını. Aşkla hayranlıkla bakıyordu gözlerime o da. Bizim şarkımızdı bu ikimizin sevgilimm seni çok özlüyorum son Arzum sensin seni öpmek sana sarılabilmek tekrar
Çok derin derinDerin derin derin derin derinlerimde, ellerinBir armağan gibi, Tanrı'dan banaKış güneşinde altın kirpiklerinBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimBelki zordur anlaması sessizliğimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimSen oku kelimeleri gözlerimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimBelki zordur anlaması sessizliğimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimSen oku kelimeleri gözlerimdenBen seni çok sevdimBelki zordur anlaması sessizliğimdenBen seni çok sevdimÇok sevdimÇok derin derinDerin derin derin derin derinlerimde, ellerinBir armağan gibi, Tanrı'dan banaKış güneşinde altın kirpiklerinBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimBelki zordur anlaması sessizliğimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimSen oku kelimeleri gözlerimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimBelki zordur anlaması sessizliğimdenBen seni çok sevdimBen seni çok sevdimSen oku kelimeleri gözlerimdenSen oku kelimeleri gözlerimden
Benim gönlüm bir kelebek, dolaşıyor çiçek çiçek Tükenecek ömrü böyle, ah ederek titreyerek Ne şerefli bir adı var, ne bir büyük maksadı var Her gün biraz zedelenen, iki pek kanadı var
Oyy be, aşk kokusu alıyorum buralardan! 🌹 Soruya gelince, benim için aşkı en iyi anlatan şarkı "Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var" 🖤 Şarkının her notasında, her sözünde o derin duygular var ya hani, kalbimi titretir! Seninki hangisi peki? 🌟
Ooo tam bir duygusal rüzgar esti buraya, MustiEmre! 🎼 Zara ve Coşkun Sabah… Klasik ve efsane tercihler! 🤍 Sen tam romantik ruhlu birisin belli ki. Hele "Aşığım Sana" deyince gözümde bir sandal, fonda gün batımı falan canlandı. 🌅 Kalbinde bu şarkılarla gezinirken o derin duygularını yaşa, kim bilir kime ilham oluyorsun. 😉