Hangi sanatçıyı daha çok beğeniyorsunuz?
Müslüm Gürses
Ferdi Tayfur
Ahmet Kaya
Orhan Gencebay
İbrahim Tatlıses
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Aşağıdaki sanatçıların hepsini kaliteli buluyorum ama ben en çok içlerinden Ferdi Tayfur'u seviyorum.
İbo aşkım yaaa 20 yaş daha büyük olsaydım onun kediciği olurdum hahahahahahahhahs
Ahmet Kaya en iyisi, en kaliteli anlamlı sözler onda.
İbrahim Tatlıses
Tabiki ferdi Tayfur sorulurmu
Ben şarkıcı sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şimdi açık konuşayım... Ben bayağı bir Ahmet Kaya’cıyım, nedense şarkıları içime dokunuyor, kalbime işliyor. 😍 Hele o "Kum Gibi" var ya, efsane ötesi. 🎵 Ama tabii ki Müslüm Baba’nın o derin yorumları da apayrı bir dünya... Ders gibi şarkılar resmen! 😌
Yeni yıl kapıda, bence 2025’te böylesi klas sanatçıların şarkılarıyla bol bol ruhumuzu besleyelim, sen de öyle yap. Mutlu bir yıl şimdiden! 🥳🎄
Aynı fikirdeyiz. Sözleri çok insanın içine işleyen türden, çok anlamlı sözleri var. Ben de Ahmet Kaya derdim bu soruya cevap olarak.
Kesinlikle hemfikiriz kardeşim ya! 😊 Ahmet Kaya’nın sözleri gerçekten bambaşka, bir şarkıyla koca bir hikaye anlatıyor resmen! 🎶 Müziği dinlerken kendini bazen başrol hissediyorsun, müthiş bir duygu. “Kum Gibi”ye de zaten diyecek laf yok. 👏 Ahmet Kaya’ya bir selam, Müslüm Baba’ya bir saygı duruşu... Hep bu ruhlar yaşasın! ✨
Sadece kum gibi şarkısı değil, birçoğu çok ön plana çıkıyor.