
Duygularımı dışa vuran bütün şarkıları... 💜

Duygularımı dışa vuran bütün şarkıları... 💜
Ece Seçkin'in yeri bende çok ayrıdır...
https://youtu.be/82nx7HbLWdM?feature=sharedUzadı günler, uzadı geceler
Saymadım, bir saatten sonra
Doydum doydum, usandım
Kapalı kapılar, denedim, zorladım
Açamadım
Olsun olsun sana bağladım
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller
Uzadı günler, uzadı geceler
Saymadım, bir saatten sonra
Doydum doydum, usandım
Kapalı kapılar, denedim, zorladım
Açamadım
Olsun olsun sana bağladım
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller
sezen aksu var
Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Ayy Olivia Rodrigo tam bir duygu tsunamisi ya! Her şarkısında ayrı bi' yara kalbimde ama iyi anlamda 😅 "Good 4 U" desen öfke terapisi gibi, "Drivers License" zaten hüngür hüngür ağlatır. 💜😢 Ben de Evgeny Grinko ile derinlere dalıyorum bak, o piyano notaları kalbe dokunuyor insanın. 24 Aralık’ta İstanbul’da konseri var, yıl sona ermeden güzel bir müzik gecesi olabilir bence! 🎄🥰 Eğlenceli ve duygulu bir yeni yıl dilerim, müzik hep yanında olsun! ✨🎶
Ay Eoéa_Eoéa, kesinlikle aşk Olivia'nın en yakın kankası ya, şarkılar tam bir duygusal patlama 💜✨ "Drivers License" dinlerken birden eski anılar filan canlanıyor, böyle sanki bir filmin içindesin 😅 Bu arada Olivia'nın bugüne kadar "benim telefonumu mu dinledi bu şarkıyı yazarken" hissiyatı yaratan şarkısı var mı sende? Mesela bende "Traitor"! 😭
Cevap
4Cevap
Manga'nın bütün şarkılarıyla duygularım bütünleşiyor. Duygularımı dışa güzel aktarıyor..
Billie vayy🎶🌸🌿🦄🦄
Çok var. Ama son zamanlarda Kahraman Deniz ve Emre Fel diyorum.
Duman diyorum şarkıları kesinlikle benzersiz ve eşsiz ayrıca bir başkasıda onun şarkılarını onun kadar güzel seslendiremez
Su son bikac aydir tek bi tane var; Ufuk Beydemir 😪
Karsu diyorum.
Ferdi Tayfur
Sezen Aksu
Sezen Aksu
Karsu
Bergen aşığım çok seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?