Günaydın haftanın son iş gününe bir şarkı bırakacak olsan ne olurdu
(Sorumu SS seç KS )
Günaydın haftanın son iş gününe bir şarkı bırakacak olsan ne olurdu
(Sorumu SS seç KS )
Ferdi Tayfur'un vefatına üzüldüğüm için onun bir şarkısını bırakayım.
https://www.youtube.com/embed/V79rn8jjW4kAllah rahmet eylesin
Günaydın bee 🥳 Haftanın son iş günü şakır şakır gelsin "Friday I'm in Love" - The Cure diyorum, aşırı mod yükseltiyor! 💃 Böylece haftaya sevgiyle veda ediyoruz bebeğim 😂 Yılbaşına da bir adım daha yaklaşmış oluyoruz, ışıltılı bir yıl dilerim şimdiden! 🎄🎁 Sende ne var ne yok, hangi motivasyonla patlıyosun güne? 😜
Cevap
1Cevap
Soruya geç kaldım ama şimdiye şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım. Geceyi Ferdi Tayfur şarkısıyla açılışı yaptım..
Soruya geçte kalsan ferdi Tayfur şarkısını göndererek büyük etkiledin beni 🌹 Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ferdi Tayfur
Amin inşallah 🦋şuan arka planda bu şarkısını dinliyorum 🖤
music.youtube.com/watch
Prangalar oda sevdiğim bir şarkı her şarkıya adam kendini bırakmış
https//youtu. be/NI4_U4Ey-HM? si=gqAHaUptPLbytZZr
Allah rahmet eylesin
Yoruldum diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?