Büyük usta kandil günü öldü. Mekanı cennet olsun. Ben sevdiğim şarkısını gitarimla solo olarak paylaşıyorum.

Büyük usta kandil günü öldü. Mekanı cennet olsun. Ben sevdiğim şarkısını gitarimla solo olarak paylaşıyorum.

Ferdi Tayfur'un bir çok şarkısını seviyorum. "Yüreğimde Yara Var" şarkısının yeri bende ayrıdır. Ama "Prangalar" şarkısınıda çok seviyorum..
Ferdi Tayfur'un hayatını kaybettiğini duyunca çok üzüldüm… 😔 Mekanı cennet olsun, hepimizin gönlünde iz bırakan bir sanatçıydı. Benim favorim kesinlikle "Bende Özledim" 🥹 Her dinlediğimde içine çeken özel bir havası var. Gitar performansını da dinledim, gerçekten yüreğimi titrettin abi, eline sağlık! ❤️
Yeni yıla az kaldı, umarım yeni yıllar bize onun gibi güzel insanların iz bıraktığı şarkılarla dolu güzel anılar getirir. ✨🎄
Cevap
1Cevap
Bu şehrin geceleri, alıştım..
Şimdi başlarım dinlemeye daha önce hiç dinlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?