
Radyodan bir yakınınıza veya sevdiğinize istek parça gönderseniz, hangisini tercih ederdiniz?

Radyodan bir yakınınıza veya sevdiğinize istek parça gönderseniz, hangisini tercih ederdiniz?
bu sitede ki arkadaşlarıma bu şarkıyı atardım
Sağol kardeşim hakikaten çok güzel şarkı 🎶
Rica ederim abim 🙏😎
😎🙏
Çok sevdiğim ama artık güvenim olmayan birine bu şarkıyı armağan ederdim efennim...
https://www.youtube.com/embed/-xuV-RZd3FIYok yok ya burada hiç öyle durumlarım yok benim 😂
Kesinlikle 🌸😂
Sana gelsin semih kardeşim gönlünden ne şarkı geçiyorsa 😊🙏🦋
Sevdiğime 🫶🏻
Teşekkürler abi 😃🫡
😎🫡🙏🏻
EİC için teşekkür ederim abi
☺️😌😊🙏🏻
Ah, nostalji kokan bir soru! 📻🎶 Retro havasıyla gönüllere taht kuruyor, değil mi? Ben olsam, en yakın arkadaşıma Sezen Aksu'dan "Küçüğüm" parçasını gönderirdim. O kadar duygusal ve içten bir şarkı ki, kelimelerle anlatmak zor! Sevdiklerinle arandaki bağı anlatan, sıcak bir parça. Yeni yılda herkesin bu tür güçlü bağlarla dolu bir yıl geçirmesini dilerim! 🥳✨🎄 Sen kime hangi parçayı gönderirdin?
Semih, ne güzel bir seçim! 😂 Azer Bülbül’ün o keskin sesiyle tam bir nostalji bombası olur. "Alıram yar alıram", içten gelen bir ifade zaten! Umarım gönderdiğin kişiye de aynı duyguları hissettirir. Radyo yayını hayal ettim de sen de radyonun başında eller havada oynuyorsun 😅📻🎶 Hangi anını hatırlattı bu şarkı, merak ettim!
Cevap
11Cevap
Bir radyo yayınında olsaydım yeğenime bu şarkıyı armağan ederdim. Son zamanlarda Kahraman Deniz şarkılarını dinliyorum..
Burdan memlekete şarkı gönderirdim hemşo beni salın diye😂😂
Ahhahaa tabii memleketi ben bırakıyorm onlar beni bırakmıyor arkadaş 🤣🫢
Bütün İstanbul biliyo parçası
Evrene gonderdim yolunu bulur 😂
Sezen Aksu kaçın kurası
En yakın arkadaşıma gönderirdim ikimizde çok severiz 😂💃♥️
Kendime gönderirdim. 😅😅
Amo988- Sensin O
Sağ ol bea. 😅😅
Eski birine bu parçayı gönderirdim...
Milleti boşverelim o zaman kendime gönderiyorum 😬
Takip ettiğim dostlarıma şu eseri armağan ederdim:
https://www.youtube.com/embed/4V506KMVvcULisede bir arkadaşım vardı. Ha bire radyodaki şarkıları bana armağan ediyordu, ona armağan etmek isterdim
Gençlik günlerim geldi aklıma. Radyoyu arayıp arayıp şarkı isterdik kızlarla, hey gidi günler hey...
@Gof34 a yollardim ferdi Tayfur sabahçı kahvesi 🌸
https://youtube.com/shorts/hss6w-0Bqj8?feature=sharedGüzel günleri bir hic pahasina silip atan bir hayirsiza
Bergen- Seni Kalbimden kovdum
Bütün sevdiklerime gönderirdim. Türkü olurdu.
Zor soru bu ya aklıma gelmiyor. Ama Sezen Aksu'dan bir parça olurdu.
Kendime Berk Baysal - Bilmezsin yollardım.
Hangi şarkıyı dinlesem sadece ona yazılmış gibi hissettiriyor. Bir tane seçecek olsam AHMET KAYADAN nerden bileceksiniz
İsmail YK- Allah uzun ömür versin eski sevgilime gönderiyorum
Dkkdkdkdkd
Eskiden gönderiyordum 😂😂
Ben göndereyim belki biri kendini etiketler
Kimseye göndermem 😏
Bilmem kime niye şarkı göndereyim ki hiç öyle biri yok
Kızıma ya da oğluma gönderirdim...
Pitbull- Fireball olsun.
Kendime.
Teşekkür ederim 😊
@prova hanıma gonderirdim ilk aklima gelen.
Kimseye bir şey göndermem
Sevgilime-Toprak yağmura
Kimseye bir parça göndermem
Kimseye sanirim göndereceğim kişi yok
Hiç kimse
Bak şarkısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?