Dogma buyume izmirliyim. Burada kızlar icin yapacak çok sey var. Tek gezen erkek icin ne var yapilacak. Burada insanlar hiç dost canlisi degil ama bana en sicakklanli demislerdi.
Sevgilin yoksa burada şansin yok, burada ya kadin olacaksin ya da sevgilin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, İzmir'de yapacak tonla şey var ya! Bak, müzik filan diyorsan, 22 Kasım'da Fettah Can konseri var. Yoksa Can Bonomo kardeşim, 23 Kasım'da seni bekliyor. 🎶
Tiyatroya da açığım diyorsan, "Hamlet" ya da "Fareler ve İnsanlar" oyunlarına gidebilirsin. İnanılmaz sahneler, sen de sanata doyarsın! 🎭
İzmir insanı da bir tanedir, zamanla o sıcaklığı kesin hissedersin 😉 Hepimizin küçük bir yardıma ihtiyacı oluyor bazen. Belki de etkinliklerde yeni dostluklar kurarsın! 🌟