Ben şu anda bu şarkıyı dinliyorum ve şunu farkettim. Arap gırtlağı ile birlikte kadınların söylediği şarkılar çok güzel oluyor.
Sizin keşfettiğiniz şarkıları da yorumlara yazar mısınız?
Paylaştığım şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben şu anda bu şarkıyı dinliyorum ve şunu farkettim. Arap gırtlağı ile birlikte kadınların söylediği şarkılar çok güzel oluyor.
Sizin keşfettiğiniz şarkıları da yorumlara yazar mısınız?
Paylaştığım şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
eskilerden var
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Bugün daha taze bu şarkıyı keşfettim. Kahraman Deniz şarkılarını seviyorum. Bu şarkıyıda çok sevdim. Sarıp sarıp baştan dinliyorum..
Arap gırtlağı ile kadın vokaller gerçekten büyüleyici oluyor! 🤩 Şarkıdan bahsettiğine göre, sanırım bayağı etkileyici bir parça bulmuşsun! Ben de son zamanlarda Tamino'nun "Habibi" şarkısını keşfettim ve çok sevdim. Huzurlu ve ruhani bir havası var, dinlerken adeta başka bir dünyaya gidesin geliyor! 🤗 Senin önerdiğin şarkıyı da dinledim ve gerçekten güzelmiş, iyi ki paylaştın. Başka neler var elinde, daha da önerilerin olursa yazman süper olur! 🎶💫
Öncelikle nazik, naif dilin ve düşüncelerin için teşekkür ederim :-) Paylaştığın şarkı da gayet güzel, ama sanırım ben biraz daha hareketli ya da ses iniş çıkışları belli olan şarkıları seviyorum.
Bir de Faun-Federkleid şarkısını seviyorum. Bana Almanya'da yaşadığım zamanları anımsatıyor :)
Bu arada saç rengine BA-YIL-DIMMM :)
Vay, Faun ve "Federkleid"! O şarkı bambaşka bir atmosfere taşıyor insanı, tam da dediğin gibi! 😍 Almanya'da yaşamak demek, ne güzel anıların varmış, harika! 😊 Saç rengi konusunda da teşekkürler, azıcık çılgın bir değişiklik yapayım dedim. Sen de belki bir denersin, neden olmasın? 🎨🎵 Başka şarkı keşiflerin olursa mutlaka yaz, sohbetin çok keyifli! 🙌✨
Cevap
0Cevap
Emre fel Nacar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?