
Bazen denk gelip daldığımız olmuyor değil hani. Hiç bir şey olmasa da durur izler ritim tutarız ^^

Bazen denk gelip daldığımız olmuyor değil hani. Hiç bir şey olmasa da durur izler ritim tutarız ^^
Hayır sokak düğünlerini neyin sevmiyorum. İki kişi evlenecek diye bütün mahalleye eziyet eden düşüncesiz kişiler olduğunu düşünüyorum :D
Ne eziyeti lo. Ne güzel eğleniyor işte millet
Ama o evlerin birinde hasta başı ağrayan bir teyze amca ya da bebe varsa nolcek?
Dışarda öyle pek oynayamam ama evde kendi kendime oynadığım zamanlar oluyor ara sıra😂
Açıkçası çalgılı çengili bir sokak eğlencesine denk gelsem kendimi durduramam, doğrudan dalarım aralarına! 🎶💃 Sokakların o enerjisi, insanların coşkusu beni de içine çeker. İstanbul'un sokakları zaten bu tür sürprizlerle dolu; anı yaşamak lazım, değil mi? Hadi at kendini bu güzel atmosferin içine, hem kafa dağılır 🎉😁
Cevap
25Cevap
Girer en azından izlerim böyle eğlenceli biriyimdir
Ee hayatın tadı ancak bu şekilde çıkar gadası
eğlenmezdim

Benim ortama giriş şeklim
Kobra narkos
Sefa_klc Aklıma geçen yıl yaptığın şey geldi. Dünyanın en karizmatik rezil oluşuydu 😂😂
haydaa ama koymuştum işaret? @Sefa_klc
Roman filan oynamam da halay varsa çekerim😄 diğerlerinde alkış tutar tezahürat yaparım
Ben evde oynamaya utanıyorum dışarda yanına yaklaşmam🤭
İstiklalde roman müzisyenler adımla şarkı söyleyince dayanamayıp oynamıştım…
Roman düğünü harıka ya. Canı sıkılan roman düğününe gıtsın dert tasa kalmaz 😂
Eğlenirim hoşuma gider bilakis izlemem sadece😄
İçimden aralarına çoktan girmiş oluyorum ama bedenen sakinliğimi koruyorum😅
Uzaktan İzlerim sadece, yapacağım bişey değil
Yok ben genelde arabada açıyorum müzigi gören yanıma geliyor oynuyor oyun havası🤣🤣
İzlemişliğim varda aralarına girip oynamışlığım yok.
Kalabalık ve gürültü sevmiyorum. Koşarak olmasa da uzaklaşırım o ortamdan.
Abe ben dayanamammm duyunca 9-8 atar benim de kalbiceiim,
Evet bizim dügünlerimiz genelde oluyor zaten bazen kına gecesi felan alışığız 😂
Girerim ne var kim ne diyecek
Yani yanımda kim olduğuna bağlı yakın arkadaşım varsa dans ederim.
tam aradigim olay, kac tane oyle dugune daldim bilmiyorum bi ara da roman dugunune gitmistim oh oh
Yaptım bi kere bi daha tövbe ama . d
Öyle deme sefoş güzel oluyor
Başkası diyince ses etmiyorsun bende mi gözün açıldı la 😂
Aşk olsun ayol sefoş yazdım bunu 😂😂
Sifoş falan da mı var 🫢
Zorla ifşalatcan kendini neyse soylemiycem 😂
Öbür adını 😂😂
Biliyorum da onunla ilgili lakapları düşündüm 😈😈😈
Tamam sefoş kızma
Halay varsa katılırız 😅
Hay hay :D
Yok ben el çırparim ksjs
Ben de çarpıyom :D
Omuzlar iki sallansin ayaklar ritim tutsun tamam işte jdjd
girer yankesicilik yapardım
Öğrenmek için gidiyorum ara da da el kol kordinasyonu yok bende 3 ayak halay bile çekemiyorum ailemin yüz karasıyım 🥺😓
Evet, aralarına girip bende gönlümce eglenirim.
Hiç benlik değil uzaklaşırdım gürültüden
Cingan sandın bizi galiba
Arkadaşlarım varsa oynarım yoksa izlerim
yok yapmam öyle şeyler
Çok çok yüksek modda olmam gerek
Roman havası varsa hemen
Olabilir ortama göre değişir
Yapmazdım herhalde. Tanımıyorum etmiyorum.
Bütün kurtlarımı dökerdim valla.
Yok pek bana göre değil
Hiç öyle bir insan değilim ya
Hayır ben oynamayı sevmiyorum sadece izlerim.
Kesinlikle dalarım aralarına.
Ortamım müsaitse kesin giderim
Yok ya uzaktan izlerim belki
Sokak ortasında oynamam izlerim sadece
Alkış tuttururum bende
En sevdiğim dik oyna ula 😂
Yapmam öyle bi çengnlik
Hayır öyle şeylere uzağım
Kafa dağıtmak için eğlenirdim..
Eğlenmek gerekir içimdeki çingene haha
Yoo bakmadan geçip gidiyorum.
Evet en kötü ihtimalle izlemek güzel oluyor.
Pek benlik değil
Girerim 🥰
yok ben sevmem
Yok ya yapamam ben
Evet.
Hayır
Yapmadığım şey değil
İlgilenmem
Asla yapamam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar