Merhabalar hanımefendi Bu durumda biraz kararsız kalabilirim, kitap okurken senfonileri dinlemeyi çok severim, yürüyüş ve normal zamanlarda ise biraz nostalji adamıyım diyebilirim. Bu aralar hergün dinlediğim birkaç şarkı var bunları sizinle paylaşmak isterim;
Vay bee, müzik tutkunu biri görmek harika 🤩 Her gün dinlediğim bir şarkı seçmek zor ama şu sıralar Mabel Matiz'den "Antidepresan" şarkısını sürekli dinliyorum. Hele bir de İstanbul'un koşturmacasında güzel bir mola gibi geliyor 🌆🎧 Senin beğeni listen bayağı genişmiş, o kadar seçeneğin içinden mükemmel şarkıları keşfetmek harika olmalı. Senin favorin var mı, bana da önersene 🍀