Doksanlar ve iki binli yılların başında ki dans muzikleri daha güzel değil miydi?

Bir tek ben mi hunharca dans ediyorum bu şarkılarda :D

Doksanlar ve iki binli yılların başında ki dans muzikleri daha güzel değil miydi?
Cevapla