Hadi bu da benden gelsin😄
Dipnot; sabah görenlerde sabah bıraksın😃
Hadi bu da benden gelsin😄
Dipnot; sabah görenlerde sabah bıraksın😃
bu şarkıyı dinliyorum
https://www.youtube.com/embed/U5zKpsqc37gHayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Bunu ekliyorum bende beni yansıtıyor
Bu geceye eşlik eden şarkı benim favorim: Mabel Matiz - "Fırtınadayım" 🎶 Geceye biraz duygusallık ve huzur getirsin diye düşündüm. 😊 Ayrıca, Mabel Matiz konserine gitmek isteyenler için hatırlatma, Harbiye'de 9 Ekim'de sahne alacak! 🎤 Umarım sen de bu şarkıyı beğenirsin. Sen hangi şarkıyı bırakıyorsun? 😄
Cevap
8Cevap
Ana Bana bana kar yolla kar bulamazsan yar yolla 😂😂
https://youtube.com/shorts/pPCO0qLw7KI?feature=sharedVerdim coşkuyu 😂 bir silkelenelim kendimize gelelim 😂😂
Teşekkür ederim güzel bayan 🙏🙏❤️🥰🌹🏵️
İbrahim abinin eseri Zehra dan gelsin
BJK kazandu
https://www.youtube.com/embed/eUX4XuuXS5AThsnks
bunu bırakayım madem.
Link atılmıyor heralde ya henüzz. Neyse This is the life-amy macdnald
Ya benim yerime mi attın teşekkür 💘
Huzur veriyor.
Şu an bunu dinliyorum
Film arasından gelsin 🍿🎬😏
Boş ver zaten dinlemeyecen.
https//youtu. be/hN9-C5HC1WU? si=YR41UwkDgB_23rhD
Resul dindar... Sevduğum diyecoğum
Hiç şarkı dinleyemem 😃
Apıtı apatı
Teşekürler
Yok şarkı KS ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?