darmaduman olmuşum
kadehinden göğsüne dolmuşum
vurdun vurdun ama ölmedim
e daha gülmedim
darmaduman olmuşum
kadehinden göğsüne dolmuşum
vurdun vurdun ama ölmedim
e daha gülmedim
"Darmaduman olduğumda genelde sözleri derin, melodisi ise içime işleyen bir şarkıya sığınırım. Mesela, Sezen Aksu’nun “İhanetten Geri Kalan” şarkısı bu anlarımda hep başucumda olur. Hem acıyı hissettirir, hem de bir nebze huzur verir. Kafamda dönen düşünceleri, karmaşayı, duygusal iniş çıkışları toparlamaya çalışırken, bu tür şarkılar bana içimde bir yol açar. Sanki hislerimi toparlayıp kendiyle birleştirir. Müzik, bazen söyleyemediklerimizi dile getirir ya, işte öyle bir şey." 😊
bu var
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun,,
Adamsın reis
Eyvallah reis sende
Şu aralar yok
Önceki sıralar ne vardı
Grup koridor senin o gözlerin var ya!
Benim gözlerim mi, yiaaa şapşik seni
🤣🤣 Anime izlerken güldürdün ya vazgeçtim anime sorusundan
Bu kadar tatlı olma ısırırım 😝😅
Sen depresyondan ne ara çıktın da böyle şirin oldun reis
Banada gönder o formülü yemek yememek için obez olup durup zayıflayan sonra tekrar yiyip kilo alıp duran bir elf kızı animesi izliyorum o kadar vahim depresif oldum 🤪
Çıkmaya çalışıyorum çaktırma
Ben böyle üzücü şarkılar dinlemem ya daha kötü oluyorum🙄 hareketli şeyler dinle bence birkaç yıla nalları dikicez zaten üzülmek için biraz kısa sanki hayat
1.67 yim kısa sayılır evet 😅 hareketli dediğin hangi şarkı?
Aaa benden kısasın😃 hımm timberland favorim bu aralar beatleri çok iyi
Dinleyeyim teşekkür ederim 😅 Hayattan uzun olduğun için sevin 🤣
1,74👻😂
Korktum şimdi 😂
Cevap
17Cevap
Illa ask acisi diye yorumlamayalim. her şey gecen zaman bile hatıradır. Hatiralar yeter..
Aşk acısı diye sormadım inanın...
Yorumlamak yaziyo ama sormak nerden cikti. Kandirali ferdiyle yarisirsin
😂😂😂😂
Sen ağlama diyerek teselli veriyorum kendime bu şarkıyla 😄
https://youtu.be/nQXHwuQdArM?si=zgL1DMo56GfEOLYVAğlatanlar utansın üzülme boş ver
Kıskandım 🥺
Bir şarkı mı beni o halden çıkaracak, darma duman da olman için dünyamın başıma falan yıkılması lazım...
O kadar darma dumanken sinirlerim tepemde olur o an şarkıya da şarkıcıya da her şeye küfür ederim o anlarda sakinleştirici etkisi olan tek şey çalışmak... Bir şeyler yapmak elime çekiç alıp, deli gibi çivi çakmak mesela tam bir terapi...
Derdim çoktur hangisine yanayım
Derdim çoktur hangisine yanayım
Yine tazelendi yürek yarası
Ben bu derde hande derman bulayım
Meğer dost elinden ola çaresi
Efendim efendim benim efendim
Benim bu derdime derman efendim
Ahmet Kaya..
Penceresiz bıraktı bizi evet :(
Bunu dinliyorsam sıkıntı büyük demektir
Sıkıntı büyük
Geçer inşaAllah 🌸
Güzel şarkı olabilir
Keyifli dinlemeler bea
Ama çok iyi be.
Kesinlikle
Aldım
:))
Ne dinlerdik bir zamanlar Yusuf Harputlu ile birlikte
Keyfim yerine gelsin diye :D
Tamam da niye tavşan cosplayi "(
Tilki kanks :D Tilkiler nasıl bir ses çıkarır hiç duyan oldumu gibisinden makara ypaıyorlar. Kdi myiav der kopek hav der inek moo der peki tilki ne diye seslenir falan filan gibi...
Bu şarkı aşk acısımsı şeylerde güzel oluyo 🤣 anım var bunda..
Orjinali bu olsa da bu şarkı en güzel Jack ve Sadie klibiyle izleniyor bence. 11.22.63
https://youtu.be/ulnPH8UHwwc
Diziyi izlemediysen kesin izle.
11.22.63
Niye yarama tuz basıyorsun? Zaten gidemedim konserine kadının
550 liradan başlıyordu biletler 27 tl var bende nereye ayarlıyoz
Aklıma hocayı kazıklayan genco geldi. Allahtan hoca değilim
Erkek adamın her zaman her yerinden para çıkar son tl mi almak için bedenimi çiğnemen lazım
Ay ardım 😂
Teşekkür ederim
Olmaz mı kardeşim
Zinakar diye okudum Allah affetsin
Bak onu da vermişin diye okudum az kalsın trip atcaktım
Zikride odur 😃😂
Bana 5 numara yeter sanırım fazla büyük olmasın kör müyüm ben hıh
Kanki kandırali ferdiyle kapısırsın sen
Ben melankolik zamanlarımda asla müzik dinlemem. Bu beni daha depresif yapıyor sanki.
Beni de öyle ama dinliyorum ben "/
Acıların çocuğuyuz 🥺🥺
Böyle durumlarda uyumayı tercih ediyorum bedenin ve ruhun dinlenmesi için.
Ruhum hep yorgun, bedenim hep dipçik gibi dimdik
Eksik olan birşeyler var hayatında bunu senin bulup çözüm üretmen lazım reis.
https://youtu.be/yCmSfBMSCi4
Çayım ve sigaram var şimdi
her şey olacağına varır bazen boşvermek lazım günün güzel geçsin 👍
Kesinlikle öyle
Allah belamı verirken TNK yine yazı bekleriz birde Canozandan Toprak Yağmura dinliyorum bunlarda degişik bi hava var arabeskten daha çok etkiliyor beni
Yok ben genelde @o-m ya bela oluyorum.. 😅 Benim gibi bela da herkese nasip olmaz ama dimi bitanem.. 😂
@oɿƚꙅɘɒm canımsın canım.. 😍
Valla türkülere hiraizerdüşe ve birkaç duygusal parçam var onlara sarıyorum..
O an karıştırırım ama genellikle dağınıklığımı düzeltmek için hareketli müzikler dinliyorum
Kimse bilmez bu şarkıları, eyvallah
Sadece gençliği ihtiyar yaşayanlar bilir knk
O kadar haklı bir görüş ki soru açasım geldi bu görüşe
😅😄
Öyle durumlarda şarkı dinlemem uyurum. ,
Benim uykularım kaçıyor ama "(
Depresif damar şarkılar böyle durumlarda dinlenmeneli insanı fahay derim düşüncelere yöneltir bunalıma sokar , oyuzden daha umut foluy güzel hareketli şarkılar dinlenmeli ruh yenilenmeli
Hanım efendi bi 100 lük devirmiş gibisiniz ")
Alkol kullanmıyorum efenim
Oh çok sevindim. Ben de alamıyorum para yetmiyor 4 yıldır
Boş ver en iyisi alkol derde derman olsaydı herkes alır içerdi
Darma duman olmam ben hıh 😒
Hangi şarkıyla en parazit
Cevher den herhangi bir şarkı olur. Şimdilik bu olsun.
https://youtu.be/RlcfvHQbA5U?si=qkXcl3emqIH6tfQx
Sevmedim başka yok mu
Iıh yok😒
Dağlar dağladı beni. 🙂🎶
Beni de dağladı şu an
Var ama dinlemiyorum😃
Seninde :P
Klasik şarkılarım var hiç değişmedi
Li esva yaili mırra şarkısını mı diyosun?
Bir şey dinlemem toparlanmaya çalışırım
Hadi canım ")
Müslüm Gürses- ben insan degil miyim
Sanırım artık değiliz...
Aramızda insan olanlar var hala inanıyorum
Kimseye etmem şikayet 🤍
Çok varda aklıma bu geldi niyeyse
Güzel aklın var, bana da biraz versen keşke...
Al feda olsun sana
Adam adam ❤️
Bak yine kırmızı kalp tamam bunuda görmedik hadi hadi😁 Cansın🤍
Öyle olduğumda uyuyorum
Uyutmuyor pek ya
Evet var.
Bırak yaralarını ben sarayım
Fırtınadayım
Güllüden birkaç parça diyelim jxjdjd
sıla
yan benimle
saki
bos yere
Yıllar utansın.
Yıldız Tilbe olsun yeter
Karışık dinliyorum.
Bi tane şarkı gelir mi
Teşekkür ederim
Dinleniyorum ki
Dinlemiyorum*
Nasıl dinleniyorsun şarkıların mı var çok havalı
Yhaaaaa😹
Hayko Cepkin-Melekler
Adamım hayko kraldır
Olmaz olur mu var tabi
Hangisi
Karamsar şair
Hangisi
Gözün kör eden kadin:)
Bi şarkısı vardı tiki kızla söylediği hangisiydi ya
Bilmiyorum ben tek bunu dinliyorum
Darmaduman olduğum zaman şarkı dinlemiyorum
Altüst olmuşum
Müzikle aram pek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?