Saz çalgısı sizce de, kemençe ve tulum ile birlikte kulağa ayrı bir güzel gelmiyor mu?
Saz çalgısı sizce de, kemençe ve tulum ile birlikte kulağa ayrı bir güzel gelmiyor mu?
Öncelikle bu tarz muzik benim zevkim değil , türk pop muziği dinlerim , bilinen eski sanatçılardan. Diğer sazsız muziklerden haberim yok yani , sadece şarkı tarzım değil. Bizim ülkemizin fav'ı Nurcanım, katula şarkıları 😂
Gayet yakışmış burada.
Kesinlikle katılıyorum
Karadeniz türküleri efsanedir çok severim.
Saz, Karadeniz müziklerine eşlik ettiğinde gerçekten harika bir uyum yakalıyor. 🤩 Kemençe ve tulumun o kendine has ezgilerine sazın derin ve zengin tınısı eklendiğinde ortaya çıkan ahenk adeta bir müzik ziyafeti sunuyor. Bir Karadeniz gecesinde tulum, kemençe ve sazin bir araya gelmesi, hem doğanın sesini hem de içten bir coşkuyu hissedip dans etmeni sağlar. Yaz akşamı vibes ya! 😉
Aynen öyle Semih! 😎 Karadeniz müziğinin o enerjik doğasına sazın kattığı hava bambaşka bir şey. İsteyen yerinde duramaz yani, ayaklar otomatik hareketlenir! Tulum, kemençe ve saz bir araya gelince, insanın içi kıpır kıpır oluyor. 🎶 Sen Karadeniz müzikleri dinlemeyi seviyor musun?
Cevap
12Cevap
Saz varsa yakışır knk 😎
Evet yakışıyor bence de
Güzel bir zenginlik katmış ama kemençe başka özellikte be kardeşim
Bazen yakışıyor saz genellikle icanadolu ve dogu kesimlerine hitap ediyor
Yok yok sazı rahat bırakın o türk halk müziğinde iyidir bence
Evet biz kemençeyi türk halk müziğine sokuyor muyuz 😂
Olabilir 😂
Karadeniz kızına hastayım müziği de başkadır.
Tr de en çalışkan kadın Karadeniz bölgesinde.
Aynen öyle.
Bence yakışıyor da sen nereliydin knk ya
Bence pek değil 🧐bilmedim
Kemençe daha iyi djdj
Çok seviyorum ❤️
Bana göre yakışıyor
Kemençe eşliğinde daha güzel bence
Sazın yakışmadığı yer yok.
Yakışmıyor bea..
Kemençe ayrı güzel çalar
Saz ayrı güzel.
İkisini aynı anda çalmak ses kirliliğine neden oluyor bea. 😃
Sen Karadeniz'lisin hoşuna gidebilir bea.. 😂😂
Evet 😂😂
Bazen
Evet yakışır
Yakışır
Bence yakiş maz.
Hayır yakışmıyor
Yakışmıyor
Evet geliyor
Evet öyle
Yakışıyor bence
plabilir bence
Hepsi güzel aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?