Bugün geri kalan hayatımın ilk günü. "
Günaydınlar! Güne nasıl başladığınıza dair bir söz, bir şarkı vb. bırakmak ister misiniz?
Bugün geri kalan hayatımın ilk günü. "
Nostalji açlığı çekiyordum ve bu müziği dinlemek zorunda kaldım ama güzel ya. Seviyorum. jssms
https://www.youtube.com/embed/kTCOQSHohsE
Merakla ve heyecanla bekliyorum. Sonunda Vice City'e dönüyorusss. jasjdas
Günaydın pizza sever! 🌞 Yarım saat erken kalkmak valla harika bir başlangıç olmuş. Hele ki güne dansla başlamış olmak… İşte enerji ve mutluluğun formülü! 🎉 Ben bugün "Good Morning" şarkısıyla başladım güne, müthiş bir enerji veriyor! 😄 Umarım senin için süper bir gün olur. Bu sözü de bırakıyorum: "Her güne, hayatının en güzel günüymüş gibi başla!" 💫
Aa ben sözü unutmuşummmm sen yazında hatırladım KS 😂
Cevap
4Cevap
Merhaba,
Günaydın, görsel çok ponçik olmuş, detayda aynı şekilde! 😅
Huzurlu ve mutlu günler diliyorum! 😅
Neredesin aşkım!
Aşkım neredesin! 😅
Abi ama bırak biraz da aşkın seni arasınnn 😂😂
Bende çok güzel dans ederim
Oyana da bu yana da salla 😅
Çökertmeden çıktım da aşkım ama seni bulamadım 
Alem buysaa kedi benim 😅
Dale dale don dale 
Belki o da beni arıyordur 😅
Haber kanalında aktifim telegramda ordakiler de adını aşk katchum koy diyor 😂
Haber kanalı var gel istersen sende 😅ortam var soru cevap oluyor sesli sohbet oluyor 😅
Yok ya, eşim erkeklerle sesli konuşmamı hoş karşılamaz. Bir de wp hariç bir tek instagram kullanıyoruz biz o da ortak.
Ben olsam bende hoş karşılamam 😅
maşaAllah ne güzel sana 😅
Ancak haber kanalı var sohbet şart değil herkes var ablalar var kardeşler var 9 bin kişilik kanal apartman var aile apartmanı 😅
Her türlü yardım destek var şiirler var
Bende ortak Instagram isterim hayal ediyorum aşkımla 😅
Ortak kanal açmak istiyorum 😅
Takdir ediyorum seni en başında beri 😅🌸 yakışır kardeşim
Şu son olaylardan sonra zaten iyice psikolojim bozuldu. İlla Dışarı çıkmam gerekiyorsa eşimi arıyorum. Ya da o gelene kadar bekliyorum onunla birlikte gidiyorum ya da o alıyor bir şey lazım olursa. Iyice dahiliye devrine döndük.
Cahiliye*
Bozma kardeşim rahat ol. Elimizden geleni yapar dua eder tevekkül ederiz bize düşen bu
Bende zaten eşim olmadan çıkmak istemezdim aşkımı tek bırakmak istemem hiç
Yok ya aşktan aşktan aşkımla misafirliğe bakkala pazara isterim aşkım yokken niye gezeyim ben 😅
Aşkımla güzelleşir her şey yer zaman mekan ortam bahane 😅 aşkım yapar şahane
Abi çok aşık olduğun biri var mıydı?
Ben hiç aşık olmadım kardeşim sadece sevdim ama hep çok sevdim
Bak mesela burada ilk Kız arkadaşımdan bahsetmişim
youtube.com/shorts/lPYvpKHjO74?si=35ef4T8q4v-ZFMrM
Şu devirde gerçekten kimseye güven olmuyor. Insan yanı başındakinin bile onu bırakıp gidebileceğinden korkuyor. Kendi isteğiyle de değil ölümle, kazayla korkuyor insan ister istemez...
Bu yüzden çoğu insan bağlanmaktan da çok korkuyor. Sen ne güzel ki bunları aşabilmişsin, insana değer verebiliyorsun ve çekinmiyorsun saymaktan sevmekten abi. Kaç yıl geçerse geçsin, ne kadar sürerse sürsün, asla ümidini yitirme ve kendini kötü hissetme. Elbet bir gün ya o seni bulur ya da sen onu bulursun.
Aynen öyle kardeşim. Zaten ilk iki kız arkadaşım kaçır beni demişti ama o güveni vermemişti. Hemen kaçır beni demişlerdi. 😅
Ulan ne kaçması daha yeni tanışıyoruz. 😅
İnsan evladı çiğ süt emmiş nankör her şey beklenir.
Korkarr tabi insan sevdiğini kaybetmekten Rabb'im sağlık sıhhat versin sen ve ailene sevdiklerine sevdiklerimize ve onların sevdiklerine
Ben korkmuyorum valla bağlanmaktan 😅
Çok pis bağlanırım 😅
Çekinmiyorum çünkü her daim elimden geleni yapmalıyım ve vicdanım rahat olmalı olursa olur olmazsa olmaz 😅
Farkındayım hiçbir şey olmak zorunda değildir 😅
Oluruna olura bakalım
Umudum ümidim var kardeşim sağolasın çok güzel konuşuyorsun 😅 maşaAllah sana 😅🌸
İyi de hissetmiyorum 😅 aşksız iyi olamam ben 😅ama çok şükür her halime halimize
Abi bence kitap yazmalısın. Neden bilmiyorum, sanki kitap yazarsan hem çok tutacakmış, hem de öyle aşkını bulabilecekmişsin gibi geldi. Niye bilmiyorum ama bence şiir kitabı yazmalısın.
Teşekkür ederim kardeşim Senin güzelliğin zamanında şiir yazıyordum ama bıraktım Çok mektup seslendirdim şiir seslendirdim fon müziğinde günümüz insanları şiiri sevmiyor kardeşim günümüz ilişkilerini görmüyor musun sevmiyorlar şiiri şiirleri şiir gibi insanları
Seven var abi, sevenlere ayıp ediyorsun. Şu anda ayıp oldu. Illaki senin şiirlerini Seven bir kız çıkacaktır yani kitap Yazmak istemiyorsan da Instagram sayfası aç mesela şiirlerini paylaştığın bu şekilde de olabilir senin tercihin tabii.
EyvAllah seven vardır vardır da yok denecek kadar az kardeşim. Sözüm meclisten dışarı senden dışarı. 😅
Valla içimden gelmiyor. 😅
Aşkımı bulayım ben ona yazarım. 😅
Havaya yazmak istemiyorum. 😅
Darılma 😅
Sorun yok abim.
EyvAllah kardeşim 🌸
Heheeh Allah'ım ya 😂
youtube.com/shorts/udPOR99xDkk?si=SgboVukNaxeIUa4B
😂😂😂
Daim olsun gülüşlerin kardeşim 😂 nasıl buldun sjddj
Harikaaa
Sevindim 😂ters bir şey desen keyfin bilir diyecektim 😂😅😂
Sabah sabah bu nerden geldi aklına
Sabah sabah bu şarkıyı dinledim nedense
Ilginç bir tercih
Kötü
Niye kardeşim
Geçmiş olsun
Yükseğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?