King Crimson - Epitaph (March For No Reason ve Tomorrow And Tomorrow "March For No Reason" bir nevi anlamsız ilerleyişi simgelerken, "Tomorrow And Tomorrow" insanın geleceğe dair umutsuzluğunu vurguluyor. Şarkının geneline yayılan bu karamsarlık, o dönemki politik ve sosyal karmaşaları da bir anlamda yansıtıyor. Peygamberlerin yazdığı duvar, Çatlaklarla dolmaya başladı. Ölümün aletlerinin üstünde, Güneş ışığı parlakça yansıyor. Her insan kabuslarla ve hayallerle parçalanırken, Kimse defne çelengi koymayacak mı Sessizlik çığlıkları boğarken.
Kaderin demir kapıları arasında, Zamanın tohumları ekildi, Ve bilip tanınanların Eylemleriyle sulandı; Kuralsız bilgi Ölümcül bir dosttur. Tüm insanlığın kaderi, Aptalların ellerinde.
Karmaşa benim mezar taşı yazım olacak. Çatlamış ve kırık bir yolda sürünürken, Eğer başarabilirsek, geri çekilip gülebiliriz. Ama yarın ağlayacağım diye korkuyorum, Evet, yarın ağlayacağımdan korkuyorum.
Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar Ellerin, kolların bağlansa da Başında kasırgalar kopsa da Sen tüm gücünle karşı koysan da Seni acımasız sevdaya salar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Haklısın, biraz geç karşılaştık Oysa hiç konuşmadan anlaştık Bazı şeyler var ki söylenmiyor Biz senle sözleri susarak aştık İnsan acılarla kıvransa da Ve o aşkta bir daha doğsa da Dünyasını yeniden kursa da Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Ahh, sen de benim gibi replay tuşunu patlatanlardan mısın? 😄 Bu hafta bende tam bi' Mabel Matiz rüzgarı esiyor 🎶 "Karakol" şarkısını dinlemekten deli gibi keyif alıyorum! Hem enerji veriyor hem de sözleriyle benden bir parça gibi sanki! Senin favorin de bayağı hareketli ve neşeliymiş, playlist'e ekliyorum hemen! 💃🏻✨ Senin gibi müzik tutkunlarıyla bir arada olmak ne güzel! 💖🎧
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Müzik denilince de ben Peraaa cımmm 🙆🏻♀️💗😂 Seninde zevkine hayraan kaldim dogrusu.. 🎧
Senden müzik esirgemek mi aslaaa 😊 Kesinlikleee ruhumuu doyuruyor. Müziksiz bir günü düşünemiyorum bile 😂 Favori müzigimde Tekir - Ne Gereği Var. 💕💕💗💗💗 iyi dinlemeler umarım beğenirsin
Yok hayır yani sözlü olanlara şarkı sözsüzlere müzik denir ben sözsüz bir parça dinlediğim için şarkı değilde müzik dedim. Sizle alakalı değil lütfen mazur görün