Oy tombulum tombulum ben sana vurgunum şarkısını actilar cok kötüyüm?

Benimle uğraşan birisi var. Oy tombulum tombulum ben sana vurgunum şarkısını açtı herkesin içinde çok kötü oldum moralim bozuldu. Kilodan utandım
Güncellemeler
1 yıl
Ben adamın sapıklığını vurguluyorm
Oy tombulum tombulum ben sana vurgunum şarkısını actilar cok kötüyüm?
Cevapla