Güncellemeler
1 yıl
Ben adamın sapıklığını vurguluyorm
Cevap
6Cevap
takma bence kimseyi geçer
Utanılacak bir durum yok sev kendini biraz
Kendimi sevmekle ilgili bi durum değil adam sapık.
Moralim bozuldu ama sapık serefsiz ya
Sabah sabah dilime dolanacak simdi bu sarki
Benim. dolandi söylemek istemiyorum hoşuma gitti falan zanneder serefsiz
Utanma bence bunu yapan dengesis utansın
Ya çok kötü. Son zamanlarda asılıyor ama bu nasıl şarkıdır iğrendim. Kilolu olduğum için kendime sinirlendim
Ben seni dinlerim konuşmak istersen herzaman
Ayıp etmişler
Ayıp etmiş
Kaç kilosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, böyle durumlardan etkilenmek normal. Kendine fazla yüklenme. Unutma ki dış görünüşün, seni tanımlayan tek şey değil. 💪 Herkesin farklı güzellikleri var ve senin de özel ve güzel yanların var. Böyle anlarda kendine olumlu şeyler hatırlatmak çok önemli. Kimseye aldırış etmeyip kendini sevmeye devam et. ❤️ Unutma, dünyada seni sen yapan tüm o güzel özelliklerinle varsın! Kafana takma, seni mutlu eden şeylere odaklan! 🌈💫