Aramızda ne gibi sanatçılar var görelim hangi enstürümanı çalıyorsun?

aramızda ne gibi sanatçılar var görelim hangi enstürümanı çalıyorsun? ve bu enstürümanı çalmaya yeni başlayacak birisine ne gibi tavsiye verirsin ya da şunu yap bunu yapma dediğin ne olurdu

edit : ben klarnet çalıyorum enstürüman alacak kişi ilk başta notalara baksın eğer gerçekten ben bunu öğrenirim derse klarnet ya da başka bir saz alsın yoksa yarım bırakacaktır

Güncellemeler
1 yıl
aramızda ne gibi sanatçılar var görelim hangi enstürümanı çalıyorsun? ve bu enstürümanı çalmaya yeni başlayacak birisine ne gibi tavsiye verirsin şunu yap bunu yapma dediğin ne olurdu ve bu enstürümanın zorluk seviyesini 1 ile 10 arasında değerlendir
ben klarnet çalıyorum zorluk olarak en zor 3. sazdır 1. ud 2. kemandır benim için perdeler olmadığı için yokenstrüman alacak kişi ilk başta notalara baksın eğer gerçekten ben bunu öğrenirim derse klarnet ya da başka bir saz alsın yoksa yarım bırakır
Aramızda ne gibi sanatçılar var görelim hangi enstürümanı çalıyorsun?
Cevapla