Nefes almak istiyorum.. Ama her yer sen kokuyor.. :/
Unutmak istiyorum ama kalbim izin vermiyor.. 💔 Ne kadar sevsemde kader bizi engelliyor..
Nefes almak istiyorum.. Ama her yer sen kokuyor.. :/
Unutmak istiyorum ama kalbim izin vermiyor.. 💔 Ne kadar sevsemde kader bizi engelliyor..
bu şarkı ve sözlerini severim.
https://www.youtube.com/embed/Eg6gKLXA30UNe böyle sen'le ne de sensiz
Yazık, yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkânsız hiç sebepsiz
Ne hayallerle, ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz
İşte biz o gün tükeneceğiz
🙏
Efkarlanınca ; Bazen bazı vedaların gidesi yoktur.
Sümeyye Tedik
Sevinçliyken ; Fix Mahmud Berazi :)))
Why'd you tell your friends that you really don't dance? (Really don't dance)
But I know that you can (I know you can)
f*ck' up your plans, we about to get nasty
Better hold up them glasses (oh, girl, baby) :D
Kafamdakiler ingilizce karışık olcak biraz. no more no more no more i said get back up baby. And if somebody hurts you i wanna fight! but my hand been broken one too many times.. duygulandım 😴😴
✨
Cevap
4Cevap
"Zor bu sefer, tam unutuyorken hapisten kaçtı keder.. Anlasam onda ne vardı da bende yoktu.."
https://music.youtube.com/watch?v=CRUcIZahXVQ&si=NpyMRmsYa4gWpMsBMabel Matiz kömür şarkısı dönüyor zihnimde
Yeni mi bu hiç duymadım
Kalk uyan o mezardan
Ölemezsin baba
Büyümedim hala
Uyan
:/
Şarkı değil, müzik sadece.
Şu güzel kızları üzenin küstürenin aaammmkoyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?