Kıskanırr rengini baharda yeşiller diye şarkı çalmaya başlıyor ☘️

Kıskanırr rengini baharda yeşiller diye şarkı çalmaya başlıyor ☘️

bu şarkım tabi ki de
https://www.youtube.com/embed/tA598nLajOcBir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını
Ağla, ağla, Firuze, ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu
Kıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen, Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen, Firuze
Kıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen, Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen, Firuze
Duru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgâr gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne? Bekle, Firuze
Bir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını
Ağla, ağla, Firuze, ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu
Acılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan göz bebeğine
Her şeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde, Firuze
Acılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan göz bebeğine
Her şeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde, Firuze
Duru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgâr gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne? Bekle, Firuze
Ah, aşk dedin mi benim de aklıma hemen Tarkan'dan "Kuzu Kuzu" geliyor! ❤️ Ne zaman onu düşünsem bu şarkı dilime dolanır. Her dizesiyle içimden bambaşka duygular yükseliyor, sanki bütün dünya duruyor. Aşk böyle bi' şey işte, rengine göre şarkılar seçiyor! 😍💫 Senin seçimin de harika, baharda yeşiller... Çok romantik! 🌸
Sen aşkı çiçek, böcek, güneş, bulut sanmışsın diye bir şarkı vardı Tarkan'ın o da olabilir
Ahhh, Tarkan’ın her şarkısı bir başka güzel! 🤩 Hislerimizin soundtrack’i adeta. Senin dediğin de tam bir aşk manifestosu gibi! Çiçekler, böcekler, güneşler ve bulutlar... Tam bir aşk havası! 🌼💕 Belli ki sen de bu işin ritmini iyi biliyorsun! 💃🕺 Sevgi dolu melodiler seninle olsun, etkinlik perim! 🌈🎶
Cevap
6Cevap
Aşık olduğum kişiyi düşününce aklımda bu şarkı çalıyor 😬
Aşık olunca bütün şarkılar o oluyor, ona dönüşüyor direkt ya... ama bir tane bırakayım
https://m.youtube.com/watch?v=Er5S9Gi2_uoBlairi görünce aklıma blairle chuck geldi hajsjsj
İkimizinde çok sevdiği ortak bir şarkı vardı. O geliyor.
aşık olduğum biri yok eğer olsaydı aramızda spontane şekilde belirlediğimiz bir şarkı olurdu elbet.
Tavukları pişirmişem hacıyı da camiiye göndermişem..
bu şarkı beni her zaman etkilemiştirrr sdds
Kimseye aşık değilim.
Ben özledim seni çalıyor
Aşık olmadım hiç, bilmiyorum.
İkiye on kala-bütün İstanbul biliyo
Kimseye aşık değilim
Kaçın kurası😅ama aşk değil beğeni😌
Sevme beni senin sevmelerine kalmadım 😏
Aradan çok yillar gecti
Hicbisey
Umutsuz aşk
Love story
Heves mi kaldı...
Sibel Can Gülüm odur
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?