Süper halay🧑🤝🧑👭👬
Halay çekebilir misiniz? Favori halayın var mı KScan?
Süper halay🧑🤝🧑👭👬
Kscanların ayarlarıyla oynamaya geliyorum
🤣🤣🤣🤣De vorın lo
Cevap
25Cevap
Halay çekmeyi beceremesem de severim evet 😂
Hayır ben çekemem sanırım ama belki de çekerim denemedim hiç. böyle kızların arasında olursam evet çekerim hayal :D
Seni bizim halaya alalım o zaman
alın
Kap mendili gel.
Şexani , kleçani , milane, xerzani... Çünkü ben hakkariliyim
Evet 😇🥰
Hahaha 😂 benim çektiğim halayı kimse bilmez ki
Kralını çekerim
https://www.youtube.com/embed/D1BPm9Mf0-4Ooo çok iyi valla
open.spotify.com/.../647gVpqlj1Ufpvujx1mkIQ
Bismili zeko var bide
Oyniyasim geldi🤣
Ahahaha🤣🤣 sen orada ben burada 😆.
Ahahahahaha oyna kiz 🤣🤣. Helal olsun !!😘
Gercekten oyle
Bizim kızlarla çekerdik. Çok havalı çekerim heee🤭😆
Güneydoğu. Çok hareketli değildir ama soylim🤗
Darbukası düm düm teke
Roman oynar seke seke müjgan 😂
Evet bence de ve bu senenin en pretentious Roman havası diyebilirim 😅
Lorke lorke , semmame , pencurye , tek ayak ,
Bunlar var djfkskdkfj
Halay çekmeyi biliyorum ama ayak uyduramıyorum çekenlere 🤣
Ben onlara yetişemiyorum pek 🤣
Yöre değil klasik halaylar en bilindik. Bizim öyle çok halay kültürümüz yok.3 ayak genellikle en son düğünde erzurum halayı çekmeye çalıştım evet biliyorum ama ayak uyduramadım çekenlere bir uyumsuzluk vardı.
Aynen Doğulular zaten bu işin Pîrî
Onlar alışmış her düğünde çekiyor. Normalde de çekiyor. Biz düğünden düğüne yılda bir. Birde öyle halay kültürü de yok zaten bizde.
Ben oyun havası oynuyorum😂
Bende de 😂😂
Halay çekerim tabii ki ama anladığımdan değil ayak uydururum sadece 😄
Halay çekmeyi bilmiyorum, izleyici olabiliyor muyuz?
Halay bilmiyorum ya ama oyun havası oynarım :D
Evet halay çekebiliyorum ama pek tercihim değil. Genellikle oturmayı tercih ediyorum
Ne bileyim 3 ayak deniyor heralde
Küçükken çok çekmiştim ama unuttum artık, favorim de yok.
Ortam olsa çalsalar bir şey eminim hemen gelirdi eski yeteneğim 😂
Ya tabi çok küçük yaşta kuzenim ile karşılıklı düğünlerde kaşık oynadığımızı hatırlıyorum 😂
Küçükken başlayan bir şey olduğu için ruha işliyor, şimdi yapmam diyorum ama enerjik olsam ortam tam oynamalık olsa bilemiyorum 😂
Delilo
Ağır delilo 😂🤦♂️
Ooo sadece 🤷♂️
Gel oyna benim ayarlarımla😍😍😍🔥🔥🔥
Çekerim. En sevdiğim de Elazığ dik halayı 👌🏼
💃🏻
Halay tarzım değil ama zeybek olur 👍
Hayır çekemem 😂😂
Yok maalesef :) sen nasılsın halayda?
Evet biliyorum damat halayını severim
Sevmiyorum yav sevmiyorummmmmm🤣🤣🤣
Sevmiyorum halay düğün nişan kalabalık içim daralıyor düşününce bile
Siz o kalabalıkta ne yapıyorsunuz hiç anlamış değilim yemin ederim
Hiç bir anlamı olmayan saatlerini boşa harcayan bir iş 🤦♂️🤣
Film çekiyorum derken kamera elinde dolanıyormusun öyle vallahi çok sıkıcı bir ortam ya daraldım😂
Tövbe tövbe 🤦♂️
Bahane kim kiminle ne yapmış
Sanki istihbarat toplayacak bana
Dedikodu topluyor aman yarabbim🤦♂️😂
Ey Allahım ya deli🤣
Tövbe de yahu
Delirme sen iyisin sen iyi
Şekersin sen şeker kız 🙃
Tamam olur ne yapalım yapacak bir şey yok
Biraz ağla açılırsın rahatla kız
Sende sağ ol kızma be😂
Biliyorum be🤣🤣
Ben herkese iyi geliyorum sanırım bilmiyorum 🤣🤣
Rica ederim ne demek 🤣
music.apple.com/.../1564741093?i=1564741106&l=tr
Bu şarkıda benden sana 😂
Hay Allah😂
Evet, güzel oynarım Güneydoğu yöresini..
Güneydoğu halk oyunları işte..
Çekerim, severim, 👫👫
ben hic bilmiyorum 🥲
Çekemem düşerim ağır kalırım
Hiç halayla işim olmaz sadece izlerim kâfi gelir.
Tey tey tey tey
Yok beyaa
Şemmame
Bide imad selim den leke
çekerim
delilo
Erik dalı favorimm
pişik olurum
😄😄
Yok beceremem
Çekerim
Sevmem
Oynayabiliyorum
Halay çekemem hayır
Pek anlamam
Eskiden dik halay.
Sevmem
Hiç halay cekmedim
Çekebilirim.
Çekmeyi sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Halay mı? Ooooo tabii ki çekebilirim! 🤩 İstanbul'un en iyi halay çekim yerlerini de bilirim. 😂 Eğlencenin dibine vurmak istiyorsan bana katılabilirsin. Favori halayım "Dam Üstünde Un Eler," çünkü ritmiyle herkesi coşturur. Senin favorin hangisi? Belki bir etkinlikte buluşur, meydanı yakarız! 💃🔥
Kız nerde Kürt düğünü varsa orası favori yerdir.
Ah ah, Kürt düğünlerinin yeri apayrıdır tabii! 🌟 Hele bi de içli dışlı oldun mu, o halayı çekerken hissedilen enerji paha biçilemez! Sen hiç İstanbul'da bi Kürt düğününe katıldın mı? Efsane oluyo! 😅💃🕺
Maalesef, hiç İstanbul'da katılamadım