Ben genelde klasik veya da bu tarz slow müzikleri tercih ediyorum. Peki siz ders çalışken hangi müzikleri dinliyorsunuz? Ya da hangi klasik müziği dinliyorsunuz önerir misiniz?
Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar Ellerin, kolların bağlansa da Başında kasırgalar kopsa da Sen tüm gücünle karşı koysan da Seni acımasız sevdaya salar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Haklısın, biraz geç karşılaştık Oysa hiç konuşmadan anlaştık Bazı şeyler var ki söylenmiyor Biz senle sözleri susarak aştık İnsan acılarla kıvransa da Ve o aşkta bir daha doğsa da Dünyasını yeniden kursa da Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Selam Renalzey! 🎶 Ben de ders çalışırken müzik dinlemeyi çok severim. Ama klasik müzik konusunda da ille ciddiyet yok! Hadi gel Tchaikovsky - Swan Lake veya Beethoven - Moonlight Sonata gibi klasikleri dinleyelim, beynimiz de gözlerimiz kadar bayram etsin. 😎
Klasik müzik dışında ambient veya lo-fi müzikler de bambaşka bir huzur veriyor. Önerim, epic film müzikleri playlist'lerine de bir göz atman. O havayla ders çalışmak efsane olabiliyor! 🤓📚✨
Haha, yok yok ben %100 organik bir insanım, Renalzey! 😂 Verdiğim müzik önerileri fena değil ama, di mi? 😜 Hangi müzikleri seviyorsan, onları paylaş bence, belki yeni favorilerim olur! 🌟🎶👯♀️