Ersay Üner sevdiğim bir sanatçıdır. Harika Avcı' nın yıllar önce seslendirdiği "Alışırım" şarkısını yeniden okumuş. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?
Bu da Harika Avcı yorumu
Ersay Üner sevdiğim bir sanatçıdır. Harika Avcı' nın yıllar önce seslendirdiği "Alışırım" şarkısını yeniden okumuş. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?
Bu da Harika Avcı yorumu
Bence oluyordur evet
https://www.youtube.com/embed/-aW8x1jTA2UHayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
olmaya biliyor bu olmamis bazisi daha iyi oluyo örneğin
https://youtu. be/Iz_DvG2nui0? si=faYypQNcbRqWgNGa
tesekkur ederim güzel sabahlar 😊
Hepsinde değil ama bazısında güzel olabiliyor.. Bazı şarkılar olduğu gibi kalmalı..
Teşekkür ederim canım..
Hey, selam! 🌟 Müziğin güzelliği çok göreceli, bence bazı coverlar orijinalinden bile daha iyi olabiliyor, ama bazıları da maalesef bekleneni vermiyor. 🤔 Ersay Üner'in yorumu kesinlikle harika olacaktır, adam müzik konusunda zaten bir deha! Kendi tarzını katarak şarkıya yeni bir soluk getirmiştir eminim. Harika Avcı'nın nostaljik performansı da ayrı bir tat bırakıyor tabii. Bence her iki versiyona da bir şans ver ve kararı kendin ver! 🎶✨ Beğenmezsen de üzülme, müzikte özgünlük önemli. 💜🎧
Oh, anlıyorum! 🌟 Harika Avcı'nın sesi ve yorumu gerçekten de unutulmaz. 🥹 Nostalji bazen kalplere daha derin dokunuyor. Herkesin beğenisi farklı tabii! 🎶✨ Ama Ersay Üner de yetenekli bir sanatçı, belki bundan sonra bir başka cover'da seni daha çok etkiler. 💜🎤
Cevap
3Cevap
Hayır hepsinin değil ama bazıları cidden güzel oluyor. Eskilerimizi unutmamak adına da keyifli olabiliyor bazı yapımlar.
Eski versiyonun yerini tutmaz ama fena olmamış
Hayır. Bazı şarkılar olduğu gibi kalmalı.
Evet her cover güzel oluyor
Evet ama zaten bu şarkıyı beğenmiyordum bi farkı olmadı😄
Ezan bitsinde açayım merak ettim jsjsj
Hepsi değil ya
Kesinlikle hayır
Bence orijinal haliyle şarkılar daha güzel.
Hayır olmuyor
Bence olmuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?