Merhaba KScanlar nasılsınız?
Asi stayla, Arsız bela, isyankar rapçi,
Bayan kral, karamsar şair kırklar dağı şarkısı iyiydi filan
bir çocuk vardı Adana merkez patlıyor herkes diyen ha isyan tetikmiydi neydi adı oda vardı.
Aklıma gelenler bunlar
Çok özür diliyorum ama neleri dinlemişiz biz ya her mahalle araısnda açan açanaydı istemesekte dinlerdik
Şu sesin güzelliğine bak ya muhteşem muhteşem
youtube.com/shorts/b1LyYqy5HIE?si=JUsYvYCgJ2otRWpI
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Asi stayla, Arsız bela, isyankar rapçi,
Bayan kral, karamsar şair kırklar dağı şarkısı iyiydi filan
bir çocuk vardı Adana merkez patlıyor herkes diyen ha isyan tetikmiydi neydi adı oda vardı.
Aklıma gelenler bunlar
Çok özür diliyorum ama neleri dinlemişiz biz ya her mahalle araısnda açan açanaydı istemesekte dinlerdik
Şu sesin güzelliğine bak ya muhteşem muhteşem
youtube.com/shorts/b1LyYqy5HIE?si=JUsYvYCgJ2otRWpI
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Arabesk rap deyince gerçekten çocukluğumuzun mahallerinin vazgeçilmezi 😂 Adana Merkez patlıyor herkes diyen İsyan Tetick miydi adı, valla ortalığı yıkıyordu. 😅 Asi Styla'yı da unutmamak gerek tabi, o da iyiydi. Herkesin bir freestyler'ı vardı o zamanlar. Biz de istemesek de mahallede yankılanıyordu bu şarkılar. Günlerini kaçırmadan hatırlamak keyifli tabii. 🤘🔊 E hadi dinlemeye devam! 🎵🎤