Kuaförden geç çıktık sonrasında geç kalıyoruz diye konvoy ile gelmişler davul zurnayi unutmuşlar düğün günü aklıma gelmemişti ama benim mi hatırlatmam gerekiyordu
ya durumları yoktur diyecem de o kadar da değildir herhalde. baştan konuşulsaydı böyle olmazdı. ama artık gelmiş geçmiş bunun için bu kadar üzülme mutlu olmaya yaşamaya bak.
Durumları varda unuttuk dedi işte anneside isteseydin getirirdik dedi öbür gelin kendi istemiş ama ben karşı taraf kendi getiriyor diye istememiştim çünkü bizde evlenen kimse kendi istemedi hep karşı taraf getirdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
büyük problem değil zaten olmasın ses kirliliği
Böyle dusunulmesi hoşuma gidiyor
daha iyi olur. kuru gurultu kendilerini deli gibi yapiyolar
Böyle dusunulmeside hoşuma gidiyor çünkü ben çok problem ettim bunu kendime dert edindim resmen
yok ya o ne oyle cok sacma gelmistir hep
İçkili çalgılı düğünün nikahı Allah katında geçerli olmuyor
değil ama olsa iyi olur adette. Teyipten acqr davul ve zurnaciyi da glmenize grek yok derdum bu saatten sonra
Davulcu ve zurnacinin olay yerine gelmemesimi, yoksa davul zurna tutulmamasi mi durum
Tutulmaması
Degil sorun ama adettendir olmasi güzel olurdu.
Kuaförden geç çıktık sonrasında geç kalıyoruz diye konvoy ile gelmişler davul zurnayi unutmuşlar düğün günü aklıma gelmemişti ama benim mi hatırlatmam gerekiyordu
Onlarin dusunmesi gerekiyordu
Evet aklıma geldikçe sinirleniyorum sonuçta bir kere olan bişey unutmak ne
Neyse büyutme bukadar 🙂 yinede
Çok üzülüyorum herkes davul zurnayla çıkıyor ben sadece dua ile çıktım birde konvoy
O da güzel yine de
Bilmiyorum çok dert edindim bu konuyu
Hepsinede kızdım zaten abisine sadicina
Evet çok büyük bir problem hatta ölüme kadar gidiyormuş davul zurnasız çıkınca
Niye problem olsun bizim adanada hep olur
@Çiçekbal
Değil gelmemesi daha iyi
Gerçekten böyle düşünenler olması daha çok hoşuma gidiyor galiba gelmediği için zaten saçma üzülme denmesini bekliyorum 😄
Çünkü ben çok problem ettim bu konuyu
Ya bence olmalı sonuçta toplum bunu uygun görüyor
Değil bundan daha önemli problemler var
e beyle olaylar baştan konuşulmuştur
Konusmamistim geleneksel diye zaten öyle gelir diye düşünmüştüm
O kadar ağladim ki düğünden sonra kaç gün
aaa çok ilginç. işte yine konuşulmadığı için. şey sizin adetlerde düğünlerde davul zurna yok mu
Var onlardada var
ya durumları yoktur diyecem de o kadar da değildir herhalde. baştan konuşulsaydı böyle olmazdı. ama artık gelmiş geçmiş bunun için bu kadar üzülme mutlu olmaya yaşamaya bak.
Durumları varda unuttuk dedi işte anneside isteseydin getirirdik dedi öbür gelin kendi istemiş ama ben karşı taraf kendi getiriyor diye istememiştim çünkü bizde evlenen kimse kendi istemedi hep karşı taraf getirdi
çok saçma
Yo hayır değil.
Kaldımı bu adetler
Büyükler için evet
Hayır tabiki
Evet problem
Hayır tabi ki