Hava yağmurlu olduğu zaman dinlenilen şarkının zevki bile çok farklı oluyor.

Hava yağmurlu olduğu zaman dinlenilen şarkının zevki bile çok farklı oluyor.

Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İste biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gun tükenecegiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gun düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
Şey şu an bunu dinliyorum olur mu bu :D
https://youtu.be/5qQpwTHSoUk?si=f71GoShYCHrPIZKfPek tarzım değil ama seni mi kırıcam, İngilizce şarkıyıda saz eşliğinde dinlemedik demeyiz 😄
Peki bu uyar mı :D https://youtu.be/moNp_TUXZPU?si=H0bXsWUDi7fbV9A3
Ehm neyse şu sıralar bunu dinlyorum bunu atayım bari :) https://youtu.be/BnSkt6V3qF0?si=yV-K2s7JoanNMlXV
Bir an depresyona gircektim iyi bitti sonu 😅
Gördüğüm rüyaların alaka seviyesi mdkxjxjxdjxj
İlk 2 şarkı yani mfjxjx
😂
Böyle benzerlik yok
:D
Zaten bildiğini düşünüyorum.
https://youtu.be/BksBNbTIoPE?feature=sharedDoğru, neredeyse bunu dinlemeyi unutmuştum.. Teşekkür ederim 🤗
Ne demek 🙏🏻
Cevap
8Cevap
Bunu dinleyebilirsin
Teşekkürler 💯
Yarabbi şükürrr
Bu kadının sesi çok güzel, öneriniz için teşekkür ederim :))
İyi dinlemelerr
٩🥰۶
Son yağmurda bunu dinliyordum
Teşekkürler🙏
Barış Akarsu- Gözlerin
Bu sıralar taktım bu şarkıya
Teşekkür ederim bir dinleyim 🤗
Şakiro kesin dinlenmesi gerek tavsiye ediyorum hele hele yağmurda
Tesekkur ederim
Ne demek tanıyor musun
Hayır ilk defa duydum.
Hadi dinledi diyelim ne anlayacak 😂
@erkolardanefret Yabancı bir sanatçı diye mi ?
@erkolardanefret sen anlıyor musun 😂
Yo yabancı değil ünlü biri
Anladım, bazen müzikleri anlamaktan çok hissederiz o nedenle bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Anlıyorum evet
@yanlizligisevenYanlizligiSeven Evt tamda öyle önemli olan sana verdiği Duygu
@erkolardanefret kimmiş ne anladın ki
Kanka şakironun yıllarını geçirdiği Karayazıda doğdum büyüdüm başka sorun var mı
@erkolardanefret na şevbas😄
İyi geceler 😄🎀
Gecenin nemi mi düşmüş gözleriiine?
Şarkının ismi mi ?
Ne olur ıslak ıslak bakma öyle..
İster Cem Karaca'dan dinleyin,
İsterseniz de Barış Akarsu'dan.
Islak ıslak...
Çok teşekkür ederim.
Rica ederim.
Barış Akarsu dan mı dinlersiniz Cem Karaca dan mı
@kelebecrin İkisinden de dinlerim. Ama daha çok Cem Karaca'dan dinlemişimdir sanırım.
Barış Akarsu çok severim ancak Islak Islak Cem Karaca'dan dinlenir kesinlikle.
@kelebecrin Elbette çok severiz Barış abiyi. Lakin Barış abi bile Cem Babaya hayrandı. Toprakları bol olsun :)
Barış Akarsu'nun en çok hangi şarkısını seviyorsun peki
@kelebecrin Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş, mavi , ıslak ıslak Barış Akarsu'nun söylediği ve sevdiğim parçalardandır.
ayrıca bu tarz ai'ler de hoşuma gidiyor.
https://www.youtube.com/watch?v=hgisFGX-a5A
Bir sevmek Bin defa ölmek demekmiş benim de sevdiğim parçalardandır, gözlerin ve gel gör beni aşk neyledi de çok güzel
Aa hiç görmemiştim, çok güzelmiş
@kelebecrin evet , ai'ler çok sağlam oluyor.
İskandinav baladları dinlerim ben
Teşekkür ederim bir dinleyip farklı bir şey dinlemiş olurum 🙏
Dinleyin*
Dinleyim* 😅
Bir başka öneri için tekrar teşekkürler, anlamanıza sevindim 😅
Şarkı değilde kurtlar vadisi memati müziğini dinlemeyi çok severim
Eminem - Stan
Teşekkür ederim.
Yoktur galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?