Salını salını şarkısını biliyor musun? Sabah kahvaltı da ne yediniz?

Murat Kekillinin şarkısı sabah işe giderken çok güzel oluyor. Bana çok güzel Tayfun'u hayal ettiriyor. Bir daha asla göremeyeceğim kişiyi. Ona o kadar aşığım ki her geçen gün içimde daha fazla büyüyor. Bir kere görebilmek için on yılımı feda ederdim. Dayanamıyorum artık onun benim gözüme yumruk atıp sonra gidip evlenmesini hala hazmedemiyorum işin kötü yanı hala onu çok seviyorum. 😢 Arkadaşlar ben ne yapacağım nasıl unutacağım o evli ya evli.
Salını salını şarkısını biliyor musun? Sabah kahvaltı da ne yediniz?
Cevapla