Umutsuz olduğu bir anda sevmeeekk.
İs ter lee le le sakine niye gittin tütüne
Gel beraber kaçalım buralardaaan dayanamıyorum.
Gidelim buralardan unutamıyorum.
Yükleyin ne varsa, bensiz mutluysan hep öyle kaaal.
Umutsuz olduğu bir anda sevmeeekk.
İs ter lee le le sakine niye gittin tütüne
Gel beraber kaçalım buralardaaan dayanamıyorum.
Gidelim buralardan unutamıyorum.
Yükleyin ne varsa, bensiz mutluysan hep öyle kaaal.
Evet ister tabikii
Arabanı sür soğuk Aralık'ta
Buz gibi sev beni, yokuş aşağı
İzi kalır lastiklerin asfaltta
Kalamadım onlar gibi bi' tarafta
Yüzeyine pul gibi yeni yaşlar
At çöpe, yaz yeniden başla
Sarı yanıyo'sa bas gaza daha fazla
Gelişine konuş ya da bırak onu yolda
Söylediğimi değil, söylemediğimi anla, ah
Bugünümü değil, yarınımı bana kolla
Onlar yanlışlar yapar, durdukça senden yanar
Vermem lazım hep karar, yok zarar
Arabanı sür soğuk Aralık'ta
Buz gibi sev beni, yokuş aşağı
İzi kalır lastiklerin asfaltta
Kalamadım onlar gibi bi' tarafta
Yüzeyine pul gibi yeni yaşlar
At çöpe, yaz yeniden başla
Sarı yanıyo'sa bas gaza daha fazla
Gelişine konuş ya da bırak onu yolda
Söylediğimi değil, söylemediğimi anla, ah
Bugünümü değil, yarınımı bana kolla
Onlar yanlışlar yapar, durdukça senden yanar
Vermem lazım hep karar, yok zarar
Cevap
8Cevap
Evet tabi ki de :D
Kopişkoop kop
:D
Evet oluyor dur şunu da önereyim
https://youtu.be/zNdGtRlpZas?feature=sharedYok kulaklarıma yazık. Yeterince gürültü ortamda çalışıyorum. Önceden kulaklarımın değerini bilmedim. Şimdi dikkat ediyorum.
Uzunca bir süredir evde; I, I went to hell in baacccckkkk to find myself on track
I broke the code wo o oh diye bağırıp duruyorum
En sevdiğim şeylerden birisi. Açarım müziğimi sesli sesli, yaparım partimi.
Şu an o moddayım da üşeniyorum ki müzik açayım. 🤣
Kız üşenme. Aç gitsin. Modun daha da yükselir 😹. Mutluluk sarhoşu olursun.
Ben yeterince sarhoş değil miyim? 🤣
Biraz daha ol 😹. Dünyanın en mutlusu.
Kız seni yiyem. Sen bugün ayrı bir neşelisin. 🤣
Dünden kalma olabilir. Voleybol maçını kazandık 😻.
Beni niye çağırmadın lo? Aşk olsun. 🤣 Çok sevindim şu an senin için oynayacağım. 🤣
Filenin Sultanları kazandı 😻. Sıradaki maç 29 Mayısta.
Puhahaha 🤣 o kadar takip etmiyorum ki. 🤣
Le sserafim -Antifragile şarkısını öneriyorum. Bol bol parti yapıp neşelen 😹.
Evet bazen açar dinlerim. Komşu derdi yok zaten.
Çok dinliyorum valla genelde öyle bangır bangır çalar benim müziğim
Evet bugünden beri alacaaaaksaan alll beniiii yoksaaa püşmaaan oluuuurrsun yoksaaaa çüşmaaaaan olursuuunn diye söyleniyorum
🤣🤣🤣
Nadide bir parça insanın ufkunu açıyor
Evet sıklıkla yapıyorum 😂
Hadi şimdi de çabuk. 🥳
Çoğu zaman dinliyorum
Evet tam da şu an öyle bir haldeyim.. 😅🥳
Evet trafikte falan
Mix yapmışsın 😂
Evet okuması çok keyifli. Okusana. 🤣
Okudum ki 😅
Eveeet
Durma söyle. Potpori yap bize. 🤣
Hemen bebeğim 💃🏻💅🏻
Vola bekliyem. Bak. İkimiz varız soruda. 🤣
Dinliyorum şu an
Arada oluyor
Nadiren evet
Evet elbette
Hemde nasil
Nasıl? 🤣
Her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?