Güncellemeler
+1 yıl
...
Ben 100 alırdım kesinlikle..
Aldın😊
Müzik zevkime güveniyorum. Dolayısıyla sınıfta kalmazdim.
Cevap
9Cevap
Müzik hayatimin bir parçasi, bu sinavdan kalacagimi hiç zannetmem. Her kalite ve her türden dinlerim.
Harika😊🙏
:)) 🎶
O kadar da kötü değildir ya 😅 geçecek kadar not alırım
😊🙏
Tek yaptığım dinlemek ve sadece Türkçe şarkılar. Sanırım kaldırım 😄
Net geçerdim o sınavı
Turkce rap, pop gibi şarkılarla dolu Kürtçw gibi vasıfsız diler dışında diğer dillerde dinliyorum
en yuksek puani alirdim
Harika😊🙏
Müzikten anlamam dinlemem de pek
Hayatın bayağı renksizmiş
geneld rock v pop
Kalacağımı sanmıyorum
Geçerdim
Geçerdim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar