Evet eski hikayeleri eski kahramanları sürdürmeye çalışan ve halen 1993 model tofaşa yüksek model diyen bir adamım. ( not eskiden baya eskiden eski kasa tofaşlara düşük model denilirdi )
:) onlar dost değildi ama bu arada çok uzun zamandır takılıyoruz 2002 2003 lerden beri ne günler geldi geçti bir çok şey değişti ama biz aynı atmosferde olunca sanki eski günler geri gelmiş gibi oluyor bu arada ben kötüyüm :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
farklı bir yorum :)
https://www.youtube.com/embed/qgU3TtWhwlEmodası geçti bunun 😄
bak aynı yorumu 2 yerede yazmışsın kafam karıştı :) benimde modam geçti bayan rönesans
modan geçti 🤭🤪
Evet eski hikayeleri eski kahramanları sürdürmeye çalışan ve halen 1993 model tofaşa yüksek model diyen bir adamım. ( not eskiden baya eskiden eski kasa tofaşlara düşük model denilirdi )
benim yaşımda araba. ee ben son modelim tabi 😄😄
Baksen öylemi :)
siz de iyi kötü çirkin gibi takılıyorsunuz he 😆 sen kesin çirkinsindir 😅
:) onlar dost değildi ama bu arada çok uzun zamandır takılıyoruz 2002 2003 lerden beri ne günler geldi geçti bir çok şey değişti ama biz aynı atmosferde olunca sanki eski günler geri gelmiş gibi oluyor bu arada ben kötüyüm :)
bence de kötüsün sen 😆
güzel bir şey keşke sende azcık kötü olabilsen bayan Angel :)
ben zaten çok kötüyüm kimse beni sevmiyor 😅
perimisin cinmisin aymısın güneşmisin bilmem Allah gönlüne göre versin bayan neşeli
eyw 😅
off bunun Veda Türküsü şarkısı efsane komşii
bayılıyorum ona
damarrr 😄
Semicenk iyidir dostum 😅
😄😄
Şu an tam bunu dinliyordum;
https://www.youtube.com/embed/12C-Zglg7gMCan ozan der geçerim
bakicam
Pişman olmazsın 😇