Ben 3 tane bırakıyorum şimdi 😇
+Musa-çek git bebeğim
+İrem-hayalet sevgilim
+Badem-sen ağlama
Ben 3 tane bırakıyorum şimdi 😇
+Musa-çek git bebeğim
+İrem-hayalet sevgilim
+Badem-sen ağlama
Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İste biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gun tükenecegiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gun düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gun tükeneceğiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
Cevap
0Cevap
Bu rap efsane unutamıyorm
Grup 84 - ölürüm hasretinle 😄
Ahbe ahbe ne yaptin cigerimizi yaktin sen ne sarkiydi gitarimla ilk dogrumduzgun caldim parca ne yıllardı
Ah be geçmişe gittim.. Gözlerinin yeşilini özledim var bi deee aklıma geldi birden 😅
Tripkolik vardı mp3 diye bise vardi spotify s si yoktu mutluluk vardı tek derdimiz mp3 indirmekti be heyyy be zalim zaman 😂
Evet ya ne güzel günlerdi 🥲
çek git bebeğim..
Yalniz degilmisin girişi var muuuuusa gulsah bu sarki yalnızca sevenler için jsjdjkd
80 80 160 Allah neler yaratmis iyi dedin acim dinliyim jsjjssjsk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?